Recenze (1 253)
Sbohem, baby (2007)
Vůbec nechápu to vysoké hodnocení ostatních, film nudný a ukecaný až k uzoufání. Děj stál za ... a herecké výkony byli IMHO nepřesvědčivé. Potencionálně zajímavé scény byli natočené ve tmě takže divák stejně nic neviděl.
Xena: Princezna bojovnice (2002)
Xena je nejlepší to ví každý. Nejlepší lesbický seriál všech dob. ;-)
Agent v sukni 2 (2006)
Pohodová rodinná komedie, s akčními prvky. Některé scny bych si klidně odpustil ale jinak to šlo a bylo to v pohodě koukatelný.
Jak ukrást nevěstu (2008)
Standartní romantický film, s celkem sympatickým obsazením.
Vesmírní opičáci (2008)
Bylo to celkově dějově i animačně slabší, ale 4letý syn na to koukal celkem se zájmem, takže pro děti je to v pohodě.
Miláčku, vrať se (2000)
Celkem fajn filmík. Ze začátku se mě moc nelíbil a Heather byla dost nesympatická, ale v průběhu filmu jsem se naladil a nakonec to celkem uteklo.
Lapeni v ráji (1994)
Celkem fajn pohodová vánoční krimi komedie. Tvůrci mohli ještě trochu "přitvrdit" a vypilovat scénář, ale i tak to celkem šlo.
Mistři Hazzardu: Jak to začalo (2007) (TV film)
Celkem fajnový film, který si na nic nehraje. Je tu ode všeho něco: trochu humoru, pár nahatejch holek, akce, slušná kára, chlast ... Sherilyn Fenn si tu střihla pěknou roličku paní Hoggové.
Velký autobus (1976)
Nejlepší film o autobusu všech dob. Některý hlášky jsou fakt super, ale jako celek je film jen lehký nadprůměr.
Zloději a vyděrači (2001)
Celkem fajn, svižná krimi komedie.