Poslední recenze (8)
Centurion (2010)
Film se tvářil dobře, ale čekal jsem od toho víc. 3* jen za to, že se tam vyskytuje Skotsko.
Jump street 21 (2012)
Skvělá komedie. Dlouho jsem se takhle u filmu nepobavil. Nic přemrštělého, všeho s mírou.
Zloději času (2002)
Jako menší, jsem měl tento film hodně rád, ale teď, kdy jsem si film pustil po několika letech, si nedokážu vysvětlit, co se mi na na filmu líbilo. Film má dobrou myšlenku, ale je odfláknutý. Nejde mi do hlavy, že když pomáhali tomu černochovi tancovat, že je nikdo při tom neviděl, vždyť pořád byli u něho. Někdo by je musel vidět !!!. Normálně bych dal jednu *, ale že mám rád filmy s časem, tak dávám 2*