Recenze (186)
Dědictví kostí (2019)
Chápu, že propagace kojení jakožto "přenádherné přirozené věci" je teď hrozně moderní, nicméně nutit to divákovi takhle pod nos s tím, že se nemůže dívat jinam a musí se snažit konsternovaně soustředit na děj.. uf. Občas jsem se taky už ztrácela v tom, o kom zrovna mluví a je zajímavé, že ji nechali případ vyšetřovat i přes brutální střet zájmů. Konec, kdy se *** vypaří jak Houdini ani nekomentuju.
Dej mi své jméno (2017)
Miluju to.
Dej si pohov, kámoši (1993)
Příjemná komedie pro Vánoční večery strávené s rodinou.
Deník nymfomanky (2008)
nejak mi unikla pointa.....
Divergence (2014)
Ne, prostě nehodlám tomuto filmu dát hvězdu ani za to, že tvůrci dostali na film prachy. Tak moc mě ten film vytáčí. Totálně nelogický svět, který nedokáže zodpovědět elementární otázku "Proč?", okleštění člověka na jednu jedinou vlastnost, kdy Neohrožení by se měli jmenovat spíš Bezmozci. A aby se ta agónie hezky završila, tak sledujem tu nejmíň zajímavou linii (trefně popsáno J*A*S*M).
Dobyvatelé ztracené pravdy (2007) (seriál)
"Panebože, panebože! Je tu lebka!" ... Dyť seš taky na starodávným hřbitově, ty hysterická krávo!
Dokonalý trik (2006)
Než se na film podívám, potřebuju o něm něco vědět. bohužel zde jsem asi věděla málo a když na mě vytrysklo to sci-fi, byla jsem poněkud zmatená. ano, film je to výjimečný, výjimečně dobrý, nicméně ne podle mých očekávání.
Doktor Spánek od Stephena Kinga (2019)
Vřele doporučuji Dorector's Cut, žádná ze scén nebyla zbytečná a celé to perfektně tvořilo smysluplný celek.
Dr. Dolittle (1998)
Hvězdička za ty krysí zaražené prdy.
Dr. Dolittle 2 (2001)
Zde je zase * za pejska a jeho trik s teploměrem.