Recenze (463)
Všechno, co (dosud) vím (2021)
P!nk poslouchám už leta a řadu jejích songů zbožňuju. Ale vůbec jsem netušil, jak pracovitý, talentovaný a lidský člověk to je. Akrobacie, jakou předvádí na koncertech, je neuvěřitelná. A kdybych byl jednou z poloviny tak dobrý rodič jako ona, budu mít obrovskou kliku. Po dlouhé době vážně parádní hudební dokument, který je radost sledovat.
Kyslík (2021)
První půlka docela odsýpá, druhá se naopak neskutečně vleče. Plus se začnou vršit nelogičnosti. Celkově nic, co by si člověk za měsíc pamatoval.
Pobřeží moskytů - Foxovi a převaděči (2021) (epizoda)
Což o to, natočený je to pěkně. Ale mám takový tušení, že bude trvat tak dvě série, než nám někdo vysvětlí, co vlastně rodinka provedla. A já tuhle lacinou strategii, jak diváky napínat a lákat na pokračování, fakt nemám rád. V podstatě se jen utíká a zatím to nemá žádnej příběh. Snad bude další díl lepší.
For All Mankind - Season 2 (2021) (série)
Druhá série bohužel celý seriál posílá těžce do prdele. Sedm dílů sledujeme ukňouranou telenovelu a pak dostáváme tři díly, které z původně chytře vymyšleného sci-fi dělají přepálenou akční kovbojku, ve které by nestyděl hrát ani Bruce Willis. Pozornost se navíc tříští mezi desítky postav a celkově je ten děj úplně na dvě věci. Škoda, první série byla skoro na plný počet a šlo o jeden z nejlepších seriálů současnosti. Po tomhle už třetí sérii vidět fakt nechci, bylo to utrpení sledovat.
For All Mankind - Vzdání holdu (2021) (epizoda)
Takhle měla vypadat celá řada. Konečně se něco začíná dít. Po sedmi dílech telenovely, která s vesmírem nemá moc společného. Snad aspoň poslední díly budou stát za to.
Příběh služebnice - Mlíko (2021) (epizoda)
Po fantastických prvních třech epizodách přichází obrovský kvalitativní propad. Část s cisternou je naprosto nesmyslná, June by se svou inteligencí jen těžko skočila někam, kde se může utopit. A volba na konci, zda zůstat, nebo… Autorům už zjevně dochází nápady, a tak jen opakují a vše dál vyhrocují. Snad další díly budou lepší.
The Circle – USA (2020) (pořad)
Netflix prostě reality show umí. Už první řada byla super, druhá to posunula ještě o level dál. Ve spoustě pořadů ke konci už nemám komu fandit, tady mi přirostl k srdci skoro každý. Hlavně teda Chloe je naprosto boží. A Trevor. Už ať je tu třetí řada!
For All Mankind - Každá maličkost (2021) (epizoda)
Extrémně pomalý rozjezd, kdy se čtyřicet minut nic neděje a až konec má grády. Snad další díly budou lepší.
Utajený pasažér (2021)
Nejslabší stránkou tohohle filmu je jeho hodnocení tady na ČSFD. Jinak všechno funguje na výbornou. Skvělé herecké obsazení, uvěřitelné postavy, výborná muzika a ke konci napětí, že by se dalo krájet. Jediné, co mi přišlo trošku moc přitažené za vlasy je složení posádky, to byla taková politická korektnost ad absurdum.
2012 (2009)
Jeden z nejzábavnějších katastrofických filmů všech dob. Soutěžit s ním může jen další Emmerichova lahůdka Day after tomorrow. Takhle má vypadat poctivý popcorn blockbuster! Plný počet nedávám jen proto, že děj šlo udělat výrazně chytřejší.