Recenze (324)
Na život a na smrt (2013)
Proč je sakra nevzali jako zajatce s sebou na vrcholek hory, odkud by si zatelefonovali, pustili je, a pak odletěli domu?!?!?!
Vyvrženci pekla (2005)
No... aspoň už vím, jak nejlíp ojet slepici.
U Konce světa (2013)
Opět jsem asi viděl jiný film než ostatní.
Let’s Dance: Revolution (2012)
Stejně jako u předchozích dílů je celý film jen příprava a čekání na finální vystoupení. Nic proti tomu nemám, ale už mě tohle pojetí moc nebaví.
Pod kupolí (2013) (seriál)
Řekněte mi někdo prosím, ve kterém díle už to začne.
Olivovník (2012)
Film se dělí na dvě části, kde ta první a delší je spíše napínavý útěk, druhá pak má vyvolat soucit s palestinským lidem. Jde také o to ukázat světu situaci palestinských uprchlíků, která se od doby, o které film pojednává, téměř vůbec nezměnila. Pouze se v uprchlických táborech vystřídala generace. Generace, která trpí ve vyhnanství kvůli tomu, že její předci se snažili zlikvidovat několikrát stát Izrael a hodně těžce narazili. Někdo by mohl namítat, že herecké výkony nejsou perfektní a některé situace trochu oku filmového fanouška nesedí, ale já osobně jsem byl nad očekávání spokojen. Skvěle zvládnuté hodnotím hlavně exteriéry, například když kluci na začátku probíhají ulicemi zničeného Bejrútu.
Jack a obři (2013)
Vizuální lahůdka.
Soul Boy (2010)
Jednoduchý příběh mladého kluka, který musí splnit několik úkolů, které mají pomoci jeho otci k uzdravení. Nejde tu ale ani tolik o děj samotný, jako o provedení diváka všemi možnými zákoutími Nairobské Kibery - jednoho z největších slumů na světě. Nejzajímavější je tudíž samotný pohled do života lidí žijících v neuvěřitelné chudobě na okraji keňské metropole.
Pět rozbitých kamer (2011)
Je mi líto padlých a zraněných, ale jen blázen se jde navážet, křičet a strkat do vojáka plnícího rozkazy. To je jako když u nás demonstrující neuposlechnou výzvy policie a pak se strašně moc diví, že skončí zranění nebo ve vazbě.
Pacific Rim - Útok na Zemi (2013)
Miluju filmy jako Godzilla, Monstrum, Transformers a další. Ale tohle?! Pacific Rim je úplně jiný level. Oproti tomu vypadají všechny dosud natočené filmy předhánějící se ve velkoleposti a monstróznosti jako procházka parkem. Pro mě film roku.