kiddo

kiddo

Česko
Národní obrození bylo omyl.

homepage

489 bodů

Moje komentáře

od nejnovějšíchpodle abecedypodle hodnocenípodle roku vzniku filmu
<< předchozí 1 2 3 4 7 12 18 23
    • 12.5.2018  21:22

    Tradiční neinvenčnost lekaček je o to víc nasírací, že lekačky sem z logiky konceptu patří, a vedle toho příliš dlouhé - už dlouho jsem neviděla nic, co by bylo (paradoxně) tonálně hluššího, než ty dvě vteřiny na závěr.

    • 1.5.2018  22:53

    Jako film tak za 4. Ovšem co do cirkusové ukočírovanosti se není o čem bavit.

    • 14.4.2018  23:46
    Death Note (2017)
    **

    Blbé jako adaptace, blbé jako kulturní převod, blbé jako film. Prostě jen nudně, trapně, upoceně blbé.

    • 11.4.2018  20:05
    Tomb Raider (2018)
    ****

    Nejlepší Indiana Jones od devadesátkové Mumie. Hvězda dolů za "you've messed with the wrong family" a padákovou sekvenci, která netrvala hodinu a nikdo při ní osmdesátkrát nechcípnul.

    • 4.4.2018  00:34
    John Wick (2014)
    ***

    Fantastické demíčko. Snad členové štábu jednou dostanou příležitost natočit i nějakej ten film: promrhat takovouhle míru talentu by byl vyslovenej hřích.

    • 2.4.2018  18:42

    So this guy whose name is Peter Freedom scores the winning goal against the evil empire. This is the dumbest thing I've ever heard.

    • 1.4.2018  22:44
    Kdo s koho (1999)
    ****

    Who the fuck does she think she is? Ani ne tak film jako spíš Rorschachův test diváckých postojů k ženské ambici. Každý, kdo za záporáka neoznačuje tu slizkou upocenou nulu procházející krizí středního věku, mi je tudíž krajně podezřelý. Kurvafix, já se snad k tomu feminismu na pozdní mládí fakt propracuju.

    • 19.2.2018  01:34
    Ženy vražedkyně (TV seriál) (2008)

    Definice informativního vražedného porna.

    • 3.2.2018  11:43
    Lajna (TV seriál) (2017)
    **

    Koncept přepísknutě vulgárního zhovadilce v roli protagonisty se vyčerpá a začne nudit hodně rychle. Asi tak "20 minut ve společnosti Lavického" rychle. Aspoň že ty fóry mají tentokrát nějakou strukturu. Zajímalo by mě, jestli někdy někomu dojde, jak děsně jsou tyhlety puberťárny krotké a při zdi.

    • 9.1.2018  22:40
    Svět podle Daliborka (2017)
    odpad!

    Netuším, čeho chtěl Klusák zinscenováním své představy o typickém čehůnském kokotovi dosáhnout (třeba se těch autentických kokotů oproti původním předpokladům nedostávalo, tak bylo třeba nějaké vyrobit), ale touhle podlézavou seminárkou akorát úspěšně potvrdil, že ve srovnání s takovým Tomášem Kratochvílem toho zjevně nemá k tématu moc co nabídnout – a možná že kvůli té samožerské exhibici, zorchestrované přímo v Osvětimi s cílem dokázat vlastní citlivost, je ještě nechutnější hovado než ten jeho imaginární konstrukt. Příště bych doporučovala natočit tu fikci přiznaně, páč tady ta výpovědní hodnota jaxi nejni (i když asi radši ne, i Kult hákového kříže měl věrohodnější dialogy).

    • 7.1.2018  18:43

    Nedá se o tom říct nic jiného, než co padlo už o knížce, a sice že existence takového kvanta mařen, které nejenom zjevně nikdy neměly pořádný sex, ale navíc netuší o existenci solidního literárního porna, je vskutku depresivní. PS: člověk by musel být slepej, aby přehlídl, že nejde o nic než o hodně špatnou fanfikci Stmívání. Kvalitativně naneštěstí Nového měsíce, a navíc bez všech těch úletů, díky nimž byl Nový měsíc snesitelný.

    • 1.1.2018  11:36

    Je fajn, jakými scenáristickými kličkami se na těžce nepravděpodobné atraktivnosti, pardon, zachovalosti té baječně ceckaté mrtvoly postavila (hehe) celá zápletka. Průhledné? Kdepak, tady někdo zasluhuje metál, že z toho nekrofilního soft porna, co mu jeho tlustý zpocený šéf s bílou cukrářskou dodávkou zadal, vykřesal něco, na co se dá při dobré vůli docela i koukat.

    • 1.1.2018  11:28

    Asi nejlepší a nejzručněji natočený Wan. Takže pořád něco, čemu se platí radši obloukem vyhnout. Hvězda za super fonty.

    • 31.12.2017  15:54

    Jako prťavé kiddlátko jsem chtěla pokračování. Po letech jsem zjistila, že existuje něco jako Robert Baratheon a že co do příšernosti té tragicky zaniklé moravacké nádheře fakt nesahá ani pod lem legín. Teď už nedávám ani originál, aniž bych brečela, jak Popelka, logicky zahynuvší ve třiceti na uchlastání z deprese, měla kurva na víc.

    • 26.12.2017  10:56
    V hlavě (2015)
    ****

    S agresivníma optimistama je to holt těžký, no.

    • 15.12.2017  16:21

    Dvě a půl hodiny čistého fanservisu, a přesto mě všechen ten podbízivý humbuk (včetně mé osobní libůstky) nechal úplně chladnou. Na Posledních z Jediů je strašně vidět, jak je nové pojetí Hvězdných válek přecpané: materiálu bez problému na desetidílnou sérii, která by umožnila charakterovému vývoji trochu dýchat, rozpracovat některé myšlenky víc do hloubky, zaplácat díry v zápletce, vyjevit zásadní informace důležité pro to, jak mám zjevně vnímat jisté postavy (bez prozrazení, co vlastně je na temné straně síly tak lákavé, není Kylo Ren nic než extrémně emařský nácek, byť očividně má vzbuzovat soucit) a napravit zásadní vady konceptu (jelikož celý film se odehrává v průběhu několika desítek hodin, bezprostředně po skončení TFA, a Luke se do nějakého učení logicky moc nehrne, udělá Rey kompletní obrat od konce minulého dílu zhruba za jeden den). Nikdy by mě nenapadlo, že budu někdy chválit prequely, ale novým SW by dost pomohlo, kdyby konečně trochu rozebraly politickou situaci způsobem, který by opravňoval a vysvětloval jednání i motivaci postav a neřval, že je prostě jen potřeba rozestavět šachovnici stejně jako v sedmadedmdesátém. Do toho tu máme heist z nutnosti, protože přece nenecháme půl osazenstva sedět na prdeli. Plus je tu samozřejmě ten malý bonbonek, že kritici TFA se vlastně nemýlili a Rey opravdu je wunderkind, který se od Jediů nemá čemu naučit. Ve výsledku mám nějak problém formulovat, jestli se oproti konci TFA vůbec něco změnilo. Třeba se nějakého toho příběhu konečně dočkáme v deváté epizodě, ale mně už to bohužel začíná být tak nějak docela jedno.

    • 14.12.2017  10:19
    Já, Kajínek (TV seriál) (2017)

    Nějakej šikula vytočil při korekci barev čudlík úplně do strany, takže všechno bílý planulo jak reflektor, na takhle profesionální práci se prostě nedalo koukat. Jo a pak tam byly nějaké vlhké obézní padesátky a poloztopoření důchodci, tož si to přeberte. Plus samo totální hyenismus: já se toho otílkovaného Kajínka jako moderátora Krimi zpráv snad fakt nedočkám.

    • 5.12.2017  22:16

    Tak jsem si uvědomila, že můj alkoholismus je vlastně podvědomou, zcela racionální reakcí na svět kolem mě. Všechno jedno, hlavně to svý prděníčko, na politice nesejde, s ničím nic nezmůžem, dyť jsme jen hodný ubližovaný lidičkové s velkým srdíčkem, i když pochodujem za Dělnickou stranu. Velký obdiv režisérovi za jeho schopnost s tímhle materiálem diskutovat, protože jinak je ten český sjezd směr totální prdel asi nezastavitelný.

    • 23.11.2017  22:36

    Na hromnice o den více kombinovaný se Stáhni mě do pekla kombinovaný s Mystery Spot, kdyby Bill Murray byl jako čuran zcela nenapravitelný, Stáhni mě do pekla zcela křečovitě nevtipné a emocionální obsah v Mystery Spot zcela nezasloužený. Protagonistku ojebat jateční pistolí, děkan.

    • 13.11.2017  13:38
    Jessica Jones (TV seriál) (2015)
    ****

    - Look, I'm not gonna talk about my shitty story because there's always someone who's had it worse, someone's life who is ruined worse. - It's not a competition. Ač filmový noir a hard-boilovky obecně můžu, je imho dost nepopiratelné, že co se zahlcenosti narativními/charakterovými klišé a tropy týče, hůř na tom bývají už jen romantické komedie. Nejspíš právě proto Jessicu Jones (především v první polovině) tolik žeru: ona totiž bere typickou podobu noirových postav a skloubením s tématem psychologického traumatu jim dodává nebývalou hloubku a obsah, což je nejvíc vidět právě na ústřední postavě. Jessica je otravná, cynická, uchlastaná, odtažitá, zahořklá a neochotná chovat se s tou nejzákladnější mírou slušnosti i ke svým nejbližším – jinými slovy přiznaná a nepokrytá kráva, rovněž známá jako každý protagonista noirovek evar. Novinka je, že Jessica nejenom má ke krávovitosti (ač je k ní zjevně náchylná od dětství) legitimní důvod, ale tenhle důvod na rozdíl od klasických noirovek nepůsobí jako letmý náčrt z nutnosti, který je okamžitě odsunut do pozadí a jehož vliv na děj je přinejlepším minimální a skoro nikdy neobehraný. Dopady traumatu jsou tu naopak detailně rozebrány jak s ohledem na hlavní hrdinku, tak i na lidi okolo ní. Osvěžující taky je, že tímhle laděním se Jessica vymyká doznívajícímu trendu nesnesitelně kůl tomboyů, jelikož když už nic jiného, její vady a problémy jsou přinejmenším explicitně pojmenovány a glosovány, nikoli podávány jako rádoby unikátní a mentálně zdravý způsob, jak vyvstat nad šedý průměr. A jako přidaný bonus, superschopnosti hrdinů jsou zde vzhledem k charakterovému pojetí seriálu v podstatě irelevantní, takže pokud má někdo chuť narvat z té přehršle marvelovek, které jsou všechny jak přes kopírák, hlavu do drtiče na odpadky, tohle je dobrý kompromis.

    • 6.11.2017  22:05
    Jigsaw (2017)
    ***

    Postavy oscilující mezi "všudypřítomná", "vševědoucí" a "všeretardovaná", plus časová linie znásilněná k nepoznání nejen napříč ságou, ale hlavně v rámci těch blbých devadesáti minut, dělají z Jigsaw vskutku labužnickou chujovinu. V tomto směru spokojenost veliká.

    • 18.10.2017  00:01

    Doufejme, že ten jedinej slušnej nápad někdo v budoucnu vykrade.

    • 13.9.2017  23:11
    To (2017)
    ****

    Fantastický dětský film, který naneštěstí strhlo do kanálu wanovské neumětelství moderního hororu, pro velký úspěch vytočené do červena. Z hororových scén nebyly na zabití pouze dvě - Georgie ve sklepě a Henry Bowers vs. televize. Tudíž ačkoli jsem nečekala nic než cynickou sračku v duchu Annabelle, vlastně jsem děsně zklamaná.

    • 20.8.2017  10:30
    GLOW (TV seriál) (2017)
    *****

    She was kicked in the stomach by her Guatemalan swim coach who was jealous because she lost her virginity to the captain of the diving team. Charakterová komedie o vzniku babské wrestlingové produkce na vrcholu osmdesátek, centrovaná okolo totálního losera, který pořád ještě nepřišel na to, proč by jeho existence neměla být považována za brutální omyl. Tohle mi snad napsali na přímou žádost k Vánocům, protože naposledy jsem se takhle zabouchla někdy ve dvaadvaceti.

    • 20.6.2017  22:49
    Smrtihlav (2017)
    **

    Dálně východoevropský prdelákov, kde hlava na hlavě dřepí vychlastaní Slované ve svátečních adidaskách a diskutují, kdo dá za hospodského patnáctiletou Madlu stováka tentokrát, v civilizovaném člověku samozřejmě žádné vlastenectví vzbuzovat nemůže, a proto když už se naskytne nějaký potrefenec, který je ochoten za tuhle díru teoreticky i položit život, je třeba kultivovanému Zápaďanovi toto jeho pomatení mysli vysvětlit touhou co možná nejdřív svobodně emigrovat, a coby očividný patriot si tak nárokovat svou pravou totožnost, tj. Američana. Pokud se člověk zrovna nechce těch několik málo vteřin chlámat tomuhle roztomilému a tolik typickému infantilnímu narcismu, může si tu všeubíjející a dramaturgicky nesoustředěnou nudu krátit tak leda vzdycháním po nesrovnatelně střelenější, a tím pádem zábavnější Lídě Baarové. A ne, dávno obehraný střih na divoce přirážející náckovské půlky to z hlediska komičnosti fakt nevytrhne.

    • 19.6.2017  21:44
    Making a Murderer (TV seriál) (2015)
    ****

    We’re here to tell a story. Our job is to tell our story better than the other side tells theirs. Jakožto geek, který si do dnešního dne s autistickou obsesivností krátí dlouhou chvíli sledováním soudního procesu s Jodi Ariasovou, na jednu stranu nemůžu než slintat nad tím, že Making a Murderer je primárně postaven na reálných záznamech z vyšetřování, soudní síně a diskuzí o obhajovací strategii. Na tu druhou právě tahle zdánlivá reálnost v kombinaci se zručným střihem a selekcí materiálu autoritativně mate a vede k imho ne úplně samozřejmému závěru, že stoprocentně a nade vši pochybnost čučíme, jak se přímo před našima očima šije bouda na nevinného chudáka. Přitom spíš než o vině nebo nevině zúčastněných vypovídá série o neschopností vyšetřovacích a justičních složek rozlišovat mezi odhalením pravdy a potřebou sestavit koherentní případ, který obstojí u soudu, a jejich ochotě sahat v přesvědčení o vlastní oprávněnosti a neomylnosti po, řekněme, poněkud kreativních metodách, jak dosáhnout výsledku. Což nevím, je asi ten nejočividnější systémový průser i bez ohledu na Averyho vinu či nevinu.

    • 12.6.2017  23:54

    Po uplynulém odpadovém desetiletí Renč statečně nesešel z cesty, nezdolán kritikou se vydal dosáhnout nirvány a skončil v Eldoradu déčkovin, o jakém se v raných devadesátkách nesnilo ani Olmerovi. Už jen za to vizuální ztvárnění Goebbelsova orgasmu se zánětem chámovodu.

    • 31.5.2017  23:43
    Uteč (2017)
    ****

    Hm:

    • 29.5.2017  10:38
    Monstrum (TV film) (2017)
    **

    Monstrum se nějak nedokáže rozhodnout, jestli být groteskou o absurditě doby, osobním portrétem, nebo po vzoru Protektora úvahou o kompromitaci obyčejného normála, který není ani hrdina, ani kolaborant, ale režimní mlýnek z něj nadělá fašírku tak jako tak. Ono je to nakonec jedno, jelikož všechny tři roviny jsou prosté jakéhokoli hlubšího obsahu a postavené na schematické expozici. Vše potenciálně zajímavé, ať už samotná soutěž, tvůrčí proces, kritéria pro výběr, schvalování pomníku, výroba, zásahy shora nebo politické konflikty, se odehrává mimo záběr, a tak místo abychom byli přímo svědky dění a viděli, proč a jak a jestli vůbec se na aktérech podepisuje, dočkáme se maximálně pravidelného schůzování postav, které si mechanicky sdělí, co se zas kde posralo, odhrkají nějaké ty nejznámější události a pak z nějakého důvodu deprimovaně odbloumají ze scény. O době nebo širších souvislostech film neříká vůbec nic, natož o protagonistovi, jehož politické názory bůhvíproč nechává nedotčené a nahrazuje je klišovitým strháváním dokumentů ze zdi. Paradoxně jediným poutavým je prostříhaný bolševický týdeník, jímž si produkce evidentně záplatovala nepostačující zdroje, ale který absolutně neodpovídá neinvnenčnímu pojetí filmu, a tudíž než aby pomáhal dovytvářet nějaký experimentálnější celek, neuvěřitelně z něj trčí. Bolestně televizní i na televizi – ve výsledku není Monstrum o moc životnější než ta pověstná fronta na maso.

    • 20.5.2017  21:23
    The Keepers (TV seriál) (2017)
    *****

    SPOILERY. Ač cca tisíc osmi sté padesáté šesté zpracování tématu „katolická hierarchie je natřískaná mocichtivými prasaty, horní vrstva církve to za spolupráce úřadů kreje a účelem organizovaného křesťanství je udržet zblblému joudovi hubu permanentně zavřenou, šrajtofli otevřenou a otvory potomků přístupné,“ jako zástupce téhle kategorie stojí The Keepers hodně vysoko. Je tomu tak především proto, že spíš než na zločin se zaměřují na pravděpodobný motiv v podobě katolické obdoby Rotherhamu, a to navíc primárně nikoli z hlediska jeho funkce coby vysvětlení vraždy, ale jako prostor pro brutální vyjádření obětí, jejichž jediným prostředkem k dosažení aspoň nějaké spravedlnosti je po dekádách trvajícím ututlávání možnost prostě promluvit, veřejně tomu hnusu dát tvář i jméno a ukázat na instituci, která jejich utrpení umožnila a svým nezájmem i nečinností dál umožňuje. Plus ono samozřejmě nikdy neškodí připomínat si, že formální strukturu posvěcených a institučně hájených pedofilů potřebuje člověk ke zbožnosti a víře asi tolik jako metr dlouhý trestní rejstřík k nástupu do zaměstnání.

<< předchozí 1 2 3 4 7 12 18 23
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace