Recenze (275)
Bylo, nebylo (2011) (seriál)
Zatím velice příjemné překvapení a jsem natěšená jak to bude dál :-)
Generace Singles (2011)
není to tak strašné
Harry Potter a Relikvie smrti - část 2 (2011)
Čekala jsem více, je to Harry Potter i když některé scény jsou poněkud afektované. Doporučuji to samozřejmě, ale na 86% to já tedy nevidím.
Hra o trůny (2011) (seriál)
Výborný seriál, drží se perfektně knižní předlohy, která je super. Co k tomu dodat. Těším na další sérii.
Kravaťáci (2011) (seriál)
Zábavné, kam se podíváš, doporučuji a nejen právníkům :-)
Piráti z Karibiku: Na vlnách podivna (2011)
Sice to nemá na ostatní piráty, příběh kulhá a nestrhává, ale na kouknutí takhle v neděli odpo to jde, Depp je roztomilej jako vždy.
Rango (2011)
Nečekejte pohádku pro děti, ale musím uznat, že je to bezva zábava.
Správci osudu (2011)
Na jedno zkouknutí to jde, jinak koupě dvd byla pro mě chyba
Thor (2011)
Je to příjemné koukání pro celou rodinu, doporučuji 3D. Hlavní herci na můj vkus mohli být uvolněnější, ale je to opravdu hezká pohádka.
Transformers 3 (2011)
Mno efekty opravdu pěkné, ale to je vše u tohoto filmu, i když například to jak blonďa prolítává hroutícím se barákem a přistane na 10cm podpatcích s perfektními loknami a makeupem k pousmání je. Kino jsou vyhozený prachy.