Recenze (275)
Lovci draků (2008)
slabota opravdu jsem to dokoukala jen s vypětím sil, a to animáky zbožňuju
Piano (1993)
Působivé, doporučuji všem
Hra o trůny (2011) (seriál)
Výborný seriál, drží se perfektně knižní předlohy, která je super. Co k tomu dodat. Těším na další sérii.
Transformers 3 (2011)
Mno efekty opravdu pěkné, ale to je vše u tohoto filmu, i když například to jak blonďa prolítává hroutícím se barákem a přistane na 10cm podpatcích s perfektními loknami a makeupem k pousmání je. Kino jsou vyhozený prachy.
Ponyo z útesu nad mořem (2008)
Jsem fanoušek Miyazakiho a tak se mi to nemohlo nelíbit. Je to krásná hravá roztomilá pohádka a mořské víly jsou naprosto k sežrání. Je ovšem pravdou, že na Mononoke a zámek v oblacích trošku zaostává.
Harry Potter a Relikvie smrti - část 2 (2011)
Čekala jsem více, je to Harry Potter i když některé scény jsou poněkud afektované. Doporučuji to samozřejmě, ale na 86% to já tedy nevidím.
Piráti z Karibiku: Na vlnách podivna (2011)
Sice to nemá na ostatní piráty, příběh kulhá a nestrhává, ale na kouknutí takhle v neděli odpo to jde, Depp je roztomilej jako vždy.
X-Men: První třída (2011)
Opravdu dobré, svižné s příběhem i vtipem. Doporučuji.
Thor (2011)
Je to příjemné koukání pro celou rodinu, doporučuji 3D. Hlavní herci na můj vkus mohli být uvolněnější, ale je to opravdu hezká pohádka.
Utržený ze řetězu (2005)
Dobrý film, doporučuji, nudit se nebudete