Recenze (275)
Columbo - Vražda s příliš mnoha notami (2000) (epizoda)
velká ryba :-)
Tajemství Pravdy (2008) (seriál)
Knihy jsou daleko lepší.
Zaklínač (2002) (seriál)
Zklamání pro mě jako milovníka knížek Sapkowského. Jestli to čtete, nekoukejte na to !
Já, legenda (2007)
Napínavé, není to špatné.
Muži v černém (1997)
Dobrá zábava.
Já, robot (2004)
Dobrý akční film.
Hitch: Lék pro moderního muže (2005)
Příjemně nenudný příběh. Hezká komedie.
Ally McBealová (1997) (seriál)
Příjemný seriál, pokud jste právník asi se bude líbit. Mně už další série teda neberou, ale první výboryný.
Městečko Twin Peaks (1990) (seriál)
Musím říct super seriál zajímavej, nenudnej, překvapivej, ale ten konec byl pro mě zklamání, na mě překombinovaný.
Příběh žraloka (2004)
Není to špatnej animák. Víckrát na kouknutí už mě ale neláká a to animáky zbožňuju. Příběh není až tak strhující a hlášky to nezachrání.