Oblíbené seriály (9)
Hvězdná brána: Atlantida (2004)
Výborné, skvěle vybraní herci, Wraithové zloduši jak maj být. A halvně Dr. Zelenka je borec.
Black Books (2000)
Neuvěřitelně zábavné, odplaví veškerý stres do několika mrknutí oka. Bernard je intelektuál, který se doporučuje do 10 z 10 domácností, zejména jeho způsob plnění daňové povinnosti Vás nadchne :-). Má to jedinou jednu chybu, že toho není víc dílů.
M*A*S*H (1972)
Teorie velkého třesku (2007)
Podle mě paráda, každý díl je výbornej, seriál neupadá. Výborný humor, Sheldon mazlíček do každé domácnosti a slušňák Leonard je roztomilej.
Dr. House (2004)
Dr. House je úžasný.
Hvězdná brána (1997)
Je to pro mě kultovní záležitost. Jen po odchodu Andersona trošku úpadek.
Ve službách FBI (2009)
Můj oblíbený seriál, zápletka je zajímavá, příběh svižný a hlavní hrdinové perfektně vybraní.
Přátelé (1994)
Klasika :-)
Hra o trůny (2011)
Výborný seriál, drží se perfektně knižní předlohy, která je super. Co k tomu dodat. Těším na další sérii.