Recenze (318)
Grindhouse: Planeta Teror (2007)
Planet Terror se mi líbila mnohem víc než Tarantinům příspěvek do Grindhouse. Byla to lahůdka, úchylnost a pitomost zároveň. Prostě skvělá pocta 'žánru':-)))
H+ (2011) (seriál)
Dala bych tomu čtyři, ale ta webseriálová forma tomu hodně škodí...
Hannah Montana (2006) (seriál)
já se smála celou dobu... jsem holt cynik hadr, no:D (btw, vydržela jsem to 1!!! díl)
Harry Potter a Relikvie smrti - část 1 (2010)
Prostě pa-rá-da!
Harry Potter a Relikvie smrti - část 2 (2011)
Těch pět je asi z nostalgie:) Bylo tam plno věcí jinak než v knize, některé mi připadaly vyloženě špatně a přišlo mi, že to mění úplně celé vyznění toho, co Rowling napsala. Jinak to ale byla skvělá jízda plná akce. A poznámka na konec: Helena Bonham Carter je prostě skvělá herečka... její Hermiona byla dokonalá:) A heč, byla jsem na tom ve 2D a v originálním znění, tomu se nic nevyrovná;-)
Hellboy 2: Zlatá armáda (2008)
Hláškující Rudoch, zaláskovaný Modrý a Liz v prekérní situaci... Vůbec není pravda, že by to bylo přeplácané, je to jen barevné;-)
Hemlock Grove (2013) (seriál)
Po cca pěti dílech je to stále nuda k uzoufání... tu sérii tomu dám, ale zatím seriálu moc nevěřím. /// ano, po cele serii je to stale stejne spatne... Mozna jeste horsi.
Heuréka – město divů (2006) (seriál)
prostě čtyři a půl... občas tomu něco chybělo, ale bylo toho minimum. je to další z těch kvalitních kousků;-)
Hezké vstávání (2010)
Jako budoucí novinářku (a vlastně už i současnou:-))) a studentku žurnalistiky mě tenhle film svým obsahem zaujal. Nebyla jsem zklamaná. Harrison Ford je úplně... no, řeknu to naplno... boží a s Diane tvoří rozkošnou dvojku, kterou bych si v televizi pro to usmání po ránu určitě pustila:-) Jak napsala Galadriel - je to pohodovka, perfektně to plyne a člověk se nenudí. Povedená záležitost (jedna z nejpovedenějších v poslední době, takže čtyři hvězdičky, za které se nemusí stydět.
Hlavně nezávazně (2011)
Maximálně dva a půl. Je to průměrná romanťárna, která je příliš protahovaná.