Recenze (318)
Tenkrát poprvé (2020) (seriál)
Doporucuju vsem zastydlym pubertakum jako jsem ja. Fakt me to bavilo.
Než jsem tě poznala (2016)
Bylo to stejne krasne a srdcervouci jako knizka.
V hlavě (2015)
Tohle byl jeden z nejlepsich animaku vsech dob :-)
S láskou, Rosie (2014)
Idealni k procisteni slznych kanalku :-) Edit: I podruhe jsem brecela... :-)
Thor: Temný svět (2013)
Loki, Loki, Loki! :-) Ukradl si to pro sebe... (a nejlepší bylo, že druhý den jsem si pustila osmý díl Agentů SHIELDu, nic netuše...:-))
Hunger Games: Vražedná pomsta (2013)
I když jsem věděla, co přijde, vyrazilo mi to dech. Skvělé, už se těším na Mockingjay!
Lásky čas (2013)
Bill Nighy byl excelentni tatka. Vzdycky, kdyz se objevil na platne, hned to ozilo. Gleeson take nezklamal. Celkove byl film opravdu zabavny, misty komicky, misty smutny, misty radostny. Proste o zivote. Slzicka ukapla a myslim, ze az to dorazi i do ceskych kin, budu na to muset jit znovu. :-)
Honest Trailers (2012) (seriál)
Děkuji YouTube, lidem ze ScreenJunkie a bohům, že tato záležitost vzniká. Vždycky jen čekám, až vyjde další...:-)
Star Trek: Do temnoty (2013)
Oni tu planetu vážně pojmenovali Nibiru.:-) Jinými slovy od první chvíle skvělá podívaná, kterou si užijí hlavně fandové, a kde se střídá akce, humor i to napětí. :-)
Banshee (2013) (seriál)
Mám za sebou první tři díly a slintám po dalších... ještě, že jsem to začala sledovat až ve chvíli, kdy už byla celá první řada venku, muhahah :D