Recenze (318)
Simpsonovi (1989) (seriál)
no comment:)
Avatar (2009)
Do kina jsem šla s tím, že to bude přeceněné... a ono nebylo! Bylo to audiovizuální blaho, u kterého jsem zažívala duševní orgasmus.:-) To celoroční těšení se vyplatilo;-) ADD: S odstupem času bych ráda poznamenala, že ten happyend mě na tom filmu sere čím dál tím víc. Už při první projekci jsem doufala, že to pro 'domorodce' neskončí moc dobře... ale né, Američani by to zřejmě nezkousli. Těch pět hvězdiček z tohohle hlediska tedy není tak úplně stoprocentních.
Super Size Me (2004)
geniální.:-) Jen já bych to prostě nepodstoupila... (i když jsem to téměř zkusila... stačil mi občasný toast a mcflurry, když jsem byla na měsíční brigádě u 'meka' a váha pak pode mnou praskala:-))
Firefly (2002) (seriál)
Perfektní stylizace ala western z tohoto sci-fi seriálu udělala skvost a odvážím se říct, že už i legendu. Zamilovala jsem se hned po prvním dílu. Možná to bude i tím, že už jsem kdysi viděla Serenity - film, který na seriál navazuje. Ovšem nedokážu pochopit, že si seriál v televizi nezískal své fanoušky a musel být po čtrnáctém dílu zrušen. Celkově je totiž vyvážený, má od všeho trochu - dobrodružství, napětí, humor i love story ve správných dávkách, tudíž by měl uspokojit snad každého. S hlavními hrdiny jsem to měla ze začátku trochu složité - třeba Ginu Torres jsem znala jako záporačku a Jewel Staite mi vyloženě vadila v Atlantis... ale musím říct, že jsem začala tát už asi ve druhém díle a všechny hlavní hrdiny jsem si oblíbila. Prostě nemám co vytknout... snad jen, že to má tak zatraceně málo dílů! A já teď nedokážu rozhodnout, který seriál to nahradí v mé top ten.
Temný rytíř (2008)
Už při titulcích jsem zoufala, proč to jen nemělo delší stopáž! Úžasný film s ještě úžasnějšími herci. Říkala jsem si, že ty ódy na Heatha snad ani nemohou být pravdivé... ale ony byly! Seděla jsem celou dobu přikovaná a pokaždé když se Joker objevil na scéně, hltala jsem ho... sakra, asi si to půjdu pustit znovu!
Constantine (2005)
Charismatický Constantine, co cigaretu z pusy nevytáhne, božský Satan, co se na něj neskutečně těší.... opepřeno bezpohlavním Gabrielem (Gabrielou?:-)). Prostě skvělá podívaná se skvělými triky. Co víc si od takového žánru přát?:-)
Šíleně smutná princezna (1968)
Jedna z mých nejoblíbenějších pohádek... Perfektní Vondráčková s Neckářem. "A nohy? Ty nejsou vidět... Hm, mám pro ně jen jedno slovo Óóóó." Králové jsou dokonalí... a co teprve ti rádci?!:-) Pohádka, na kterou se dívám pokaždé, když ji v televizi zmerčím;-)
Eva tropí hlouposti (1939)
Klasika... Skvělá ztřeštěnost, která sedí Gollové i Novému jako nové šaty. 'Jdeme louuupit, pssssst!!' Nezapomenutelné;-)
Kundun (1997)
Mnohem povedenější bratr Sedmi let v Tibetu
Sluha dvou pánů (2000) (divadelní záznam)
Vždycky, ano VŽDYCKY se prostě musím smát od začátku do konce... Je libo chleba?:-)