Recenze (318)
Pravý rytíř (2016) (TV film)
Takove plytvani krasnymi kostymy...
Pýcha, předsudek a zombie (2016)
Ježiši, to byla kravina. Dala bych jednu hvězdičku, ale že jsem se fakt zasmála, jsou to dvě. :D
Zelená jako smaragd (2016)
Já vím, že srovnávat knihu s filmem je blbost, ale tady si to neodpustím, protože společné to má snad jen název a jména postav. Film je natahovaný, nudný, celé to ztratilo kouslo a nejen konec je naprosto nelogický. Nakonec se asi nejvíc povedl druhý díl, který se snažil držet předlohy asi nejvíc...
Aloha (2015)
To byla jednou nuda...
Avengers: Age of Ultron (2015)
Byli vtipni, byli sexy, byli super :-) (kino, 2D, orignalni zneni z titulky)
Ladíme 2 (2015)
Myslela jsem, že tomu dám jednu hvězdičku, ale tu druhou přihazuju za koncové číslo, které se mi fakt líbilo. :-)
Padesát odstínů šedi (2015)
Velmi slabé tři hvězdičky. To, co bylo v knížce alespoň trochu sexy (ano, přiznávám se... alespoň jsem to ale četla anglicky a rozšířila jsem si slovní zásobu o nejrůznější podivné praktiky, které tam stejně nakonec nebyly :D), v tom filmu vůbec nefungovalo...
Rezistence (2015)
Hvězdičky dávám tři, vidím to ale tak na 3 a půl. Odproti Divergent se mi nezdálo, jak se to nedrželo knižní předlohy. (a to vždycky říkám, že kniha a film se nesmí srovnávat, ale tady bylo těch změn tolik, že nedávaly smysl a některé věci byly úplně naopak) A jsem vážně zvědavá, jak si poradí se třetím dílem, když skončili poněkud jinak než knížka...:-)
V hlavě (2015)
Tohle byl jeden z nejlepsich animaku vsech dob :-)
Živí mrtví: Počátek konce (2015) (seriál)
Ja musim napsat update, protoze aby sly sledovat posledni serie, byla by treba lobotomie. Zatimco prvnich par serii bylo slabsich, pak se to celkem rozjelo. Nad nejakymi temi plot holes se daly primhourit oci, ale co se delo posledni priblizne dve serie, to bylo horsi nez ta lobotomie. Kdo to jako pise? A oni jsou za to scenaristi jako placeni? Wtf?