Recenze (318)
Hunger Games: Vražedná pomsta (2013)
I když jsem věděla, co přijde, vyrazilo mi to dech. Skvělé, už se těším na Mockingjay!
Jeníček a Mařenka: Lovci čarodějnic (2013)
když vypnete mozek, je to sranda... víc než popcornovou zábavu v tom ale nehledejte :)
Lásky čas (2013)
Bill Nighy byl excelentni tatka. Vzdycky, kdyz se objevil na platne, hned to ozilo. Gleeson take nezklamal. Celkove byl film opravdu zabavny, misty komicky, misty smutny, misty radostny. Proste o zivote. Slzicka ukapla a myslim, ze az to dorazi i do ceskych kin, budu na to muset jit znovu. :-)
Mortal Instruments: Město z kostí (2013)
Jako koukat se na to dalo...:) Jen si jsem vcelku jistá, že ten potenciál se dal využít mnohem líp...
Mrtví a neklidní (2013)
Je to někde mezi třema až čtyřma hvězdičkama. Člověk od toho nesmí očekávat žádnou mega akci ani sofistikovaný umělecký počin. Je to oddychovka, u které se člověk vážně zasměje. Jen je škoda, že většinu těch nejlepších věcí jsme už viděli v traileru...:-/
Nádherné bytosti (2013)
Ajajaj, tohle byla velká promarněná šance. Jediné pozitivum byly ve valné většině dobré herecké výkony. A tím to hasne, s knížkou to nemá nic moc společného (až jsem se ptala, jestli to scénáristi vůbec pochopili) a některé úpravy mi vyloženě hnuly žlučí. Prostě se to nepovedlo... a to to podle trailerů vypadalo docela nadějně. Emma Thompson a Emmy Rossum byly ve svých rolích skvělé, Ehrenreich super a korunuje to Irons. To mi dává 4 (5 i s hudbou, ale tu už počítat nesmím, nedopočítala bych se :D), ale tak vysoko jít prostě nemůžu, protože ani dobří herci mě neutáhnou na nedovařenou nudli Třeba změním názor časem s dalšími díly, ve kterých by scénáristé vytvořili jiný svět, než vytvořily spisovatelky v knihách, uvidíme... Takže minimálně zatím za 3, 50%. (kino, originální znění s titulky)
Nevědomí (2013)
Bylo by to za čtyři, pokud by ale nebylo toho sladkého zakončení... a ten úvodní monolog mě taky zrovna nevzal. Na druhou stranu je to vizuálně úžasné a jsem fakt ráda, že jsem to viděla na velkém plátně. Ovšem do té čtyřky tomu něco malilinkato chybí. :-)
Pod kupolí (2013) (seriál)
Zatím (po 5 dílech) to vypadá velmi nadějně. Uvidíme, jestli se to udrží.
Poslední dny na Marsu (2013)
mé hodnocení berte s rezervou... měla jsem hladinku ;-)
Rudá jako rubín (2013)
Kdyby se to aspoň drželo knížky...