Recenze (318)
Aliance (2016)
Jestli se druhy dil hodne vzdalil od knizky, tak tohle uz melo fakt spolecnou jen uplnou kostru. A fakt to nebyl dobry tah.
Než jsem tě poznala (2016)
Bylo to stejne krasne a srdcervouci jako knizka.
Prvních 100 (2014) (seriál)
Musim zvysit hodnoceni. Strasne mi to prirostlo k srdci. :-)
Frank (2014)
Byla to spravna uchylarna. :-) Nevim, jak by to s hvezdickama dopadlo, kdybych film opravdu 'videla'. Byla jsem totiz na promitani pro nevidome a jen obcas jsem si pasku pres oci vytahla, abych nacouhla a neusnula (ale to filmem fakt nebylo, to ta paska, vecerni hodina a unava z prace!).
Deadpool (2016)
Slabsi ctyri hvezdy, lepsi tri. To opakovani vtipu uz pak bylo skoro unavny.
Cesta (2009)
Dala bych i ctyri, ale budu z toho mit depku jeste tyden, takze za tri. Jinak verna adaptace depky na papire. :-)
V hlavě (2015)
Tohle byl jeden z nejlepsich animaku vsech dob :-)
Padesát odstínů šedi (2015)
Velmi slabé tři hvězdičky. To, co bylo v knížce alespoň trochu sexy (ano, přiznávám se... alespoň jsem to ale četla anglicky a rozšířila jsem si slovní zásobu o nejrůznější podivné praktiky, které tam stejně nakonec nebyly :D), v tom filmu vůbec nefungovalo...
S láskou, Rosie (2014)
Idealni k procisteni slznych kanalku :-) Edit: I podruhe jsem brecela... :-)
Avengers: Age of Ultron (2015)
Byli vtipni, byli sexy, byli super :-) (kino, 2D, orignalni zneni z titulky)