Recenze (847)
Strašáci (1971)
Skvelo vystavaný thriller, ktorý je veľmi silný a jeho atmosféra je čím ďalej tým napínavejšia až do neodvratného finále. Nebyť občasnej nudy v prvej časti, naparím tomu plný počet.
Diamanty jsou věčné (1971)
Táto rozlúčka so Seanom Connerym v úlohe Jamesa Bonda nebola taká dobrá ako prvých 5 dielov. Občas som sa nudil a ani finále nebolo nejaké extra výnimočné. Priemerné.
The Gallopin' Gaucho (1928)
Zábavné. Úvod kde Mickey pije pivo a fajčí je prekvapivý a dnes také niečo asi ťažko nájdete. Super.
The Haunted House (1929)
Tak toto bolo ešte lepšie ako prvé dva animáky s Mickeym. Výborné nápady, super hudba, kostlivci, strašidelný dom. Výborné.
Parník Willie (1928)
Pekné. Hra na zvieratách pobavila, čistenie zemiakov tiež a celkovo gagy boli fajn.
Plane Crazy (1928)
Vďaka ti, internet. Aj za takéto klasiky, ktoré by som nemal možnosť inak pozrieť si. Zaujímavý začiatok Mickey Mousea, ktorý ma veľmi bavil. Hoci podľa mňa to nie je pre deti.
Útok trojhlavého žraloka (2015)
Od odpadu tento "film" zachránil len Danny Trejo.
Američan (2010)
Pekný film. Pomalý, nikam sa nenáhliaci, takmer bez akcie s krásnym talianskym prostredím so skvelými postavami. Páčil sa mi veľmi. Taká chuťovka a hlavne, tento film má dušu, takže som si ho užil.
Zlo s lidskou tváří (2019)
Filmy o sériových vrahoch zvyčajne nemám rád kvôli prílišnému násiliu, ale tento sa mi páčil, nakoľko tam nebola ani jedna vraždy ukázaná a o všetkom sa len hovorilo. Herecký výkon Zaca Efrona bol skvelý a keby som nevedel aký v skutočnosti Ted Bundy bol, aj by som si s ním vyšiel na pivo. Aj manželke sa film páčil.
Boxer a smrť (1962)
Neskutočne silný film. Veľmi na mňa zapôsobil emocionálne.