Recenze (96)
Generation Iron (2013)
Kdepak, krásné "zlaté" časy kulturistiky jsou ta tam. Z Pumping Iron čišela pohoda a dokument se opíral o Arnoldovo charisma. Generation Iron je těžce povrchní a nemá hrdinu, který by dokázal překročit stín bodybuildera a být ikonou. Kulturistika je bohužel nejen o kultuře těla, ale také o zákulisních politických machinacích. Jak bych se přál vrátit na Venice beach 30 let zpátky, kdy to všechno začínalo.
Forrest Gump (1994)
Můj úplně nejvíc nejzamilovanější film.
Železný Schwarzenegger (1977)
The one and only... Legenda na kterou nikdo nikdy neměl.
Stopky lásky (2009)
Dobré, originální ... lehce cynicky zvrácené.
Night of the Demons (2009)
Nuuuuuuuda. Diora Baird by v pornoprůmyslu udělala rozhodně lepší kariéru! Jediné co opravdu trochu stojí za to je dvojka Furlong a Monica Keena. Ti mají na lepší filmy.
Jak vycvičit draka (2010)
Parádně nabušených bezmála sto minut. Takhle přesně si představuju perfektní dobrodružnou komedii.
Muhammad Ali: Tváří v tvář (2009)
Joe Frazier byl a je těžkej frajer!!!
Sociální síť (2010)
Tak brilantního filmaře jako je Fincher je škoda pro tak nezajímavou látku. Po technické stránce brilantní, jenže já stejně po dvaceti minutách litoval těch následujících 100, za které jsem hloupě zaplatil.
Scott Pilgrim proti zbytku světa (2010)
Edgar Wright mi prostě sednul a teď navíc dokázal, že nepotřebuje komediální bohy Pegga a Frosta aby to roztočil na 110 %. S někým trochu míň tragickým než je Cera by to byla fenomenální podívaná, ovšem i tak jsem to dal dva dny po sobě, což se mi naposled stalo hodně dávno. 95 %. Evans a Routh jsou geniální.
Expendables: Postradatelní (2010)
Příště klidnější ruku střihače a asijskou pomoc k akčním scénám. Především full contakt Stathama a Jeta s Lundgrenem je totálně sprasenej. Sly možná nechtěl aby ho někdo předčil, ale filmu by to prospělo. Jinak příště víc Terryho badass-motherfuckera Crewse.