Oblíbené filmy (10)
Forrest Gump (1994)
Můj úplně nejvíc nejzamilovanější film.
Pravidla moštárny (1999)
Překrásný film, který mě dovedl k fenomenální knižní předloze a Johnu Irvingovi.
Yeopgijeogin geunyeo (2001)
Yeonae soseol (2002)
Pokání (2007)
Pokání mě dostalo. Nevím jestli za to může skvělý příběh s obrovskou výpovědní hodnotou, roztomilá Kieira, výborný McAvoy, neuvěřitelně poetické záběry, nebo to jak si Wright hraje s divákem tak cíleně a přitom nenápadně. Především válečné záběry a dusivá návštěva nemocnice jsou ... úžasné. ... Ačkoli Pokání nebyla láska na první pohled, jsem zamilovaný a ten pocit je taaak intenzivní !!!
Hvězdný prach (2007)
Tak jo, Stardust je film, který má své chyby. Má jich moře. Lacinější trikovou stránku, občas nějaké to klišé a pár děr ve scénáři. Přesto jsem okouzlen a zařazuji ho ke svým srdcovkám a Vaughna budu nadále pečlevě sledovat. Perfektně se mi trefil do nálady a já cítil přesně jako hlavní hrdina touhu po dobrodružství. Příběh mi tu touhu naplnil. Do Clare Danes bych se navíc hned zamiloval. A nejspíš i do De Nira :) Jeho pirát byl úžasný a tímto dnem degraduju Jacka Sparowa do hodnosti Nadporučíka.
V Bruggách (2008)
Tenkrát v Americe (1984)
Geniální dílo, které mohlo být bez problému ještě o hodinu, dvě delší.
Lítám v tom (2009)
Neskutečný klenot, kterých je v poslední době třeba si vážit. Clooney je fenomenální!