Recenze (523)
Cirkus Bukowsky (2013) (seriál)
Komentář po druhé řadě. Ze začátku první série jsem byl celkem nadšenej. S postupujícími díly se však původní dojem začal vytrácet. Mám za to, že scénáristům došel dech, a tak začali lepit děj pomocí hlouposti a různých selhání obou hlavních detektivů. "Bože, to je vůl," napadlo mě nesčetněkrát během sledování Nestora či por. Tupeše. (Natahování děje pomocí lapsů hlavních postav mi fakt vadí!) Mezi další věci, které mi neseděly, byla i postava Nestora, v podání Řezníčka vyzněla trochu babicovsky, "cynické" monology pak vyznívají spíše otravně. Naopak se mi líbila postava právníka, kde jsem vzal na milost Klepla, jehož jinak z celého srdce nesnáším. Zdá se mi, že v kontextu tradice českého krimi žánru vyznívají Bukowského monology falešně a příliš uměle. Kdybych si odmyslel kontext, který se váže k Česku, seriál by se mně možná líbil víc. Kdo ví, třeba by se v zahraničí mohl líbit a tenhle komentář bude moci být označen za typicky zaprděně česky maloměšťácký.
Expremiéři (2014) (seriál)
Kvalita dílů silně nevyrovnaná. Celkově hodnotím přípravu faktických informací a z toho plynoucí dotazy / výklady jako nedostačující. (Výjimku snad tvořil díl o Pithartovi.) Výsledkem je velké množství vaty. Slyšet poněkolikáté "soudy z lidu" nad jednotlivými politiky je poněkud únavné. Na druhou stranu vlastní reflexe politické kariéry je někdy zajímavá. Přiznávám, že na díl se Zemanem jsem neměl žaludek se dívat.
Tajemství ukrytá pod hladinou (2010) (TV film)
Velice hezky natočený dokument. Nebál bych se říci, že vizuální stránka je skvělá. Škoda, že autoři neukázali ještě více druhů ryb. Možná nezaznělo, že ani kapr není původní český druh. Byl importován z Asie. ZDROJ
Můj brácha má prima bráchu (1975)
Tak hlavně, že pan ministr byl takovej chápavej! Jinak by musel tomu malýmu odporně vlezlýmu spratkovi zakroutil krkem.
Agresivní virus (2014) (seriál)
Noo, občas jsou některé scény dosti klišovité, ale celkově to jde.
Neviditelní (2014) (seriál)
Nasládle zamilovaná epizoda mi poněkud zkazila dojem.
Pečený sněhulák (2014) (pořad)
Některý fóry nejsou tak blbý :) EDIT1: První díly český sody taky hledaly svoji identitu, takže bych to s těma odpadama tak nehrotil a dal sněhulákovi šanci ;-) EDIT2: Poslední díly jsou už poměrně zábavný, zvedám hodnocení!
Inferno (1999)
Snůška béčkovejch klišé.
Fízlové, hajzlové (2013)
Hudba +++++, postavy ++++, děj ++, ujetost ++++ Vlastně nevím, co k tomuhle filmu říct, snad jen, že vím, co budu poslouchat přístích pár měsíců v autě :)
Zen (2011) (seriál)
Vendetta: velmi slušná porce krimi zábavy. Cabal: Průměr. Rat King: lehce nadprůměr.