Recenze (523)
Louskáček a čtyři říše (2018)
Nečekaně dobré!
Rakeťák (2022)
Rakeťák je - pro mě překvapivě - více sci-fi než detský film. V kině jsem se tudíž bavil víc než dcera. I když Sox je samozřejmě skvělej.
Zlouni (2022)
Liška je super
Čarodějky (1990)
Nářez
Múdry Maťko a blázni (1984) (TV film)
Haluz
Angel Heart (1987)
Louisiana bude něco jako severní Čechy, akorát je tam víc teplo.
Anča a Pepík (2017) (seriál)
Imho jeden z nejlepších animovanych porevolucnich ceských serialu... Ne ze bych ji bylo asi moc, ale to na me hodnoceni vlic nema.
Jakob's Wife (2021)
Velmi trefna alegorie mazelstvi ... Tedy manzelstvi po par letech. .)
Slovutný detektiv Holmes (1984) (seriál)
Jedná se o seriál pro mladší děti. Klasických příběhů ACD se dotýká jen velmi lehce, navíc to mixuje tak trochu se světem J. Vernea. Výsledek je nicméně poměrně zábavný a dá se na to dobře dívat s potomkem.
Čarodějka Lilly: Cesta do Mandolanu (2011)
Německý fekal humor v pohádce pro děti? Proč ne... Drei und halb.