Recenze (1 153)
Matilda (1996)
Obrovské překvapení a myslím, že nejenom pro mně. Film Vás nadchne svojí vtipností, která snímek zahrnuje až do konce. Nebojím se říci, že některé herecké výkony jsou doslova bravůrní a zasloužili by si více vyzdvihnout.
Tetovaný (1968)
Komedie o vlídném přátelství, které se zdá býti dokonalé. Jenže ouvej. Funes zde předvedl svůj klasický výkon. Škoda, že se nepředvedli více i ti ostatní.
Senzibilšou (1997) (pořad)
Zábavná, spíše "zábavná" show, která se naštěstí už nevysílá. Je jasné proč.
Chřestýši (1999) (TV film)
Televizní film, který se na první pohled zdá jako totální blbost, která nestojí za zhlédnutí. Opak je ale pravdou.
Bolek a Lolek (1963) (seriál)
Lehký průměr, který se nemusí líbit každému. Děti jsou někdy hodně vybíravé a rozmlsané. Bolek a Lolek je večerníček určený pro ty skromnější:)
O zlaté rybce (1951)
"Zlatá rybo, slyš má slova!! Mám ženu zlou jak šídlo a pálí ji dobré bydlo!!"........
13. komnata - 13. komnata Andyho Hryce (2009) (epizoda)
Velký bojovník a trochu také "hráč se životem". Přišel o syna, ale přesto to nevzdal a věnoval se své práci. Klobouk dolů pane Hryce.
Čelisti 3 (1983)
Kvalita oproti předchozímu dílu šla rapidně dolů. Tento díl se prostě už točit neměl, ale to asi ví každý divák.
Čelisti 2 (1978)
O malilinkatý chloupek horší než legendární první díl. To ale nevadí. Stále se budete bát vlézt do moře.
Casper (1995)
Casper se povedl. Film pro rodiče a jejich dítka. Sice se bát nebudete, ale kouzelná zábavnost Vás přinutí se dodívat až do konce.