Recenze (238)
Dariya Dil (1988)
Tohle je něco mezi odpadem a pěti hvězdičkami :D
Železní andělé (1987)
Jasně, je to blbé, prostoduché a naivní, ale děsně zábavné. Prostě japonské akční filmy osmdesátých let.
Bill Burr: I'm Sorry You Feel That Way (2014)
K popukání, opravdu.
Hoši z Brazílie (1978)
Teda já mám velký smysl pro přehánění, ale tohle už je přece jenom trochu moc.
Skafandr a motýl (2007)
Filmy s tématikou překonávání trudného osudu v naprosté většině nic nového nepřináší a rychle se okoukají. A proto jsem si ani od toho filmu nic nesliboval. Mýlil jsem se. Připouštím, že zejména díky kameře (ne, nejsem filmový intelektuál). Co do scénáře to bylo na jedno brdo s filmy této kategorie. První polovina filmu na pět hvězdiček, druhá polovina za tou první zaostává když ne o parník, tak minimálně o dvě pramice, což je na takové průměrné tři hvězdy. Ve výsledku 4 hvězdy.
Werckmeisterovy harmonie (2000)
Aspoň je to kratší, než Satanské tango. To jsem taky úplně nepobral.
Země zaslíbená (1974)
Mnohem stravitelnější by tenhle epos byl jako minimálně čtyřdílný seriál. Ale i tak by to chtěl velké sebezapření k dokoukání.
Quo vadis, Aida? (2020)
Silný, jímavý, emotivní, nudný.
Chi bi xia: Jue zhan tian xia (2009)
Velkolepá nuda.
Moje levá noha (1989)
Měl problémy a ty překonal. Filmy toho zaměření se od sebe prakticky nijak neliší.