Recenze (996)
Teror (2011)
Rozhodně ne tak hrozné, jak se místní hodnocení tváří. Řemeslně solidně udělaný film, s dobrými hereckými výkony, kterému podráží nohy hlavně to, že je a) remakem a za b) podobných filmů už bylo natočeno mraky. Na druhou stranu, že by tohle bylo nějak o poznání horší, než Firewall s H. Fordem, jsem si fakt nevšiml. Je to zábavné, má to spád a dlouhé je to tak akorát. 70%
Detonátor (2003)
Rutinní béčko, který si, jak je u kluků od CineTelu dobrým zvykem, půjčuje záběry z jiných filmů. Tentokrát to odnesla např. Náhlá smrt s VanDammem. Žádný Oskary to nepobere, ale pozdě v noci v telce se to v pohodě dá.
Hranaři (2011)
Jako docela mě tu baví komenty, které neustále blábolí o tom, že takhle to v reálu asi chodí a proto ten film musí být automaticky dobrý. Ano, v reálu to pravděpodobně chodí přesně takhle a i tak je ten film blábol. Moc rád bych věřil, že pánové scenáristé napsali skvělý film a dojebal to režisér a producenti. Pravděpodobnější ovšem bude, že to škrabálci zfušovali už při psaní. Nevěrohodné dějové zvraty, příliš mnoho postav, debilní jednání hlavních hrdinů, legrační Martin Dejdar, který ochotnicky napodobuje Marlona Branda a blábolící Jan Tříska. Ta nekompetentnost je skoro zábavná. Skoro...
Texaský kat (2011)
Skvěle natočenej film s charismatickou ústřední dvojkou a hutnou atmosférou, u kterýho si divák uvědomí, odkud čerpali tvůrci první série True Detective.
Android: Apokalypsa (2006) (TV film)
Sympatické sci-fi béčko, se slušnými hereckými výkony.
Umění války 3: Odplata (2009)
Po všech stránkách rutinní a plné klišé. Když v telce nic nedávají, koukat se na to dá, ale ať proboha někdo nečeká, že bude děj dávat nějaký smysl.
Bez šance (2010)
Překvapivě solidní film o tom, kterak se stárnoucí člen ostrahy snaží najít zmizelou dívku a zaplete se přitom s velkou nadnárodní korporací, která kryje obchod s bílým masem. Transparency je po všech směrech velmi solidně udělaný nízkorozpočtový thriller (2 miliony dolarů), který se může pochlubit mnoha pozitivy. Režie je svižná, dialogy jsou dobře napsané a hlavně Lou Diamond Phillips předvádí velmi slušný výkon a táhne celý film o několik pater výš. Proč tenhle herec nemá dost dobrých rolí, je záhada. Ten chlápek má talent i charisma. Režisér Inglis je evidentně velkým fanouškem 60. a 70. let a filmů jako Schraderův Hardcore a Scorseseho Taxikář. To je vidět nejen na Bronsonovském knírku hlavního hrdiny, ale i na celém filmu a především jeho finále. K největším kladům Transparency tak patří to, že působí příjemně realistickým dojmem, nesnaží se nějak přehánět a má vcelku nekompromisní konec.
Legenda Van Damme (2011) (seriál)
Překvapivě zábavné a chytlavé. Van Damme o svých chybách ví a nebojí se je ukázat. Kdo tohle uvidí, změní na něj názor. Dal jsem za jeden den všechny díly a nenudil se ani chvilku.
Ve jménu krále 2 (2011)
Jako co o podobném filmu říct? No, v první řadě to není žádné umění a rozhodně se nedá brát vážně. Ve jménu krále 2, je totiž naprosto neškodná blbost, nad kterou se nesmí moc mudrovat. Budiž Uwemu ke cti, že ani žádné umění nepředstírá a snaží se jen bavit. A to se mu daří. Děj odsýpá, šermířské scény jsou ucházející, kanadské lesy fotogenické, Natassia Malthe pěkná a Lundgren sympaťák každým coulem. I hlášky jsou docela vtipné a divák pak filmu odpustí i to, že celý působí trochu levně a že králova minipevnost vypadá jako špatná papundeklová kulisa, což ve skutečnosti také je. Samozřejmě, kdo se bude chtít filmu vysmát a najít na něm chyby, nebude mít moc práce, ale pokud někdo hledá nenáročnou béčkovou zábavu, měl by být spokojený. Rozhodně raději vidím Dolpha ve filmu jako je tenhle, než v zoufalostech jako Mise pomsty nebo Ledová planeta.
Andělé nikdy nespí (2002)
Ty obrázky z fotogalerie je tenhle film: http://www.csfd.cz/film/75699-bleskova-sance/