Oblíbené seriály (10)
Pokémon (1997)
Viděl jsem všechny díly, všechny filmy, všechny kraťase, speciály apod. tak mi dejte do háje toho Oskara!!! Tenhle seriál je prostě nejlepší! Sice první série patří stále úplně k tomu nejlepšímu a poslední dobou je to příběhově celkem nekonzistentní, ale jinak prostě best!
Peacemaker (2022)
Kore wa zombie desu ka? (2011)
Rosario to Vampire (2008)
Plastická chirurgie s. r. o. (2003)
Rozporuplné, otevírá spoustu tabu, ale perfektní! McMahon je boží! Chirurgii nejde jinak než vidět, nevidět všechny díly a hlavně nemilovat!
Xena (1995)
Klasika mládí...kochat se okem na Xenu, Gabrielu...lahoda pro pánské oko...Joxer k tomu skvělá postava! Sice je to už nostalgický seriál,, ale stále v dnešní době perfektní!
Herkules (1995)
Hercules je spolu s Xenou ikonickou legendou 90. let! občas jsem měl Herkula radši než Xenu!
Mandalorian (2019)
Mrtví jako já (2003)
Perfektní seriál a hlavně parádní herecké výkony, škoda, že se tvůrci nedohodli a seriál zkončil! :(