Recenze (265)
Absolvent (1967)
Dnes som videl Absolventa tretí krát a musím povedať, že sa mi ľúbi stále viac a viac.
Ahreumdabda (2008)
Príbeh mladej ženy, ktorej vlastná krása je na obtiaž, spejúci k tragickému koncu.
Aloys (2016)
Po 55 minúte to išlo dolu kopcom. :-(
Amarufi: Megami no hôshû (2009)
Od polovice filmu neskutočná nuda.
Američan (2010)
Na toho Clooneyho sa dá stále pozerať, aj keď hrá vo filme na figu borovú.
Amorosa Soledad (2008)
Ktorý idiot napísal, že to je komédia?!
Andělé a démoni (2009)
Dvojhodinové nudné behanie po vatikánskych kostoloch, kde Robertovi Langdonovi stačí jeden pohľad, aby vyriešil všetky záhady medzi nebom a zemou. Od polovice filmu je jasné, kto za všetkým stojí a len tak mimochodom - bomba vybuchnutá nad povrchom zeme má ničivejšiu silu ako na zemi. A ešte niečo.Vittoria (Ayelet Zurer) sa v celom filme len motá pod nohami Hanksovi a je tam úplne zbytočná.
Apartmá v Kalifornii (1978)
Neskutočne mi tam vadili tí pošahanci, čo stále padali, búrali, bili sa a otravovali, keď boli na scéne. Bola by to skvélá dráma.
Apocalypto (2006)
Nuda,nuda,nuda.Pol filmu sa niekam vlečú a pol filmu bežia naspäť.
Ať vejde ten pravý (2010)
S Låt den rätte komma in sa to nedá porovnat.O dosť slabšie.Teda, o veľmi.