Recenze (162)
Ladič pian (2010)
Úžasný snímek, za mě jeden z nejlepších krátkometrážních, co jsem viděl. Rozhodně se těším na další snímky Oliviera Treinera, protože Ladič pian by si zasloužil klidně celovečerní podobu. Po všech stránkách strhující. Atmosféra!
Muse - Neutron Star Collision (Love Is Forever) (2010) (hudební videoklip)
Tři za písničku, která patří spíš k průměrným kouskům téhle jinak výborné skupiny. Kdyby byly jen záběry kapely, tak přihodím ještě jednu, ale koukat na ty držky ze Stmívání se fakt nedá..
Počátek (2010)
Nolan mě opět potěšil, opět fascinoval, opět utvrdil v to, že je to geniální režisér, kterému nápady nedocházejí. Pro mě rozhodně zatím nejlepší film roku 2010!!!
Cesta (2009)
Velmi dobře převedeno McCarthyho dílo na plátno, stejně ponurá a beznadějná atmosféra jako v předloze a věrný přepis. Viggo Mortensen podává výborný výkon a ostatní herci mi sedli též. Musím také vyzdvihnout hudbu Nicka Cava.
Hanebný pancharti (2009)
Quentin Tarantino nezklamal, překvapil a naprosto uspokojil!
Nenarození (2009)
Neoriginální a nudné...
Saw 6 (2009)
Kéž by Saw končil jako trilogie... pak bych mohl prohlásit, že to byla, aspoň pro mě, dobrá séria... musím uznat, že oproti čtyřce a pětce se mi tenhle díl líbil poměrně více, každopádně neustále větší pitvání předchozích příběhů mi příjde zbytečné. Saw jdoucí za sebou, jak se mi líbí: 1, 2, 3, 6, 4, 5.
The Haunted World of El Superbeasto (2009)
Totální úlet, který mi naprosto sednul, protože styl Roba Zombieho mám prostě rád! Animák plný hlášek, sexu, odkazů na filmy (Shining, Hallowen, Carrie, Alien, či Zombieho klasika Dům tisíce mrtvol...). Hodina dvacet minut nepřetržité zábavy :-) Doufám, že se brzo dočkáme dalšího hraného filmu v tomto pravém Zombieho duchu!
Veřejní nepřátelé (2009)
Nebýt toho nechutného vizuálu, tak jdu s hodnocením o hodně nahoru...
Behind the Player: Fieldy (2008)
Fieldy je výborný basák s osobitým stylem hraní, ale učení mu teda moc nejde.