Recenze (1 704)
Chobotnice (1998)
Dokonalé devadesátkové akční béčko. Čistá zábava.
Telefon (2020)
Solidní mystery thriller, který dokáže překvapit i po tom co vyloží všechny karty na stůl.
Sound of Freedom (2023)
Od začátku do konce jedno velké klišé jak kdyby to napsala AI... nicméně je to prý podle pravdy, takže co s tím? Koukat se na to ale jakž takž dá, téma zajímavé a příběh fascinující. Co ale ta kontroverze? Byl celý ten rozruch jen next-level marketingem? Nebo to woketardům vážně tak moc nesedlo? Proč vést social wars zrovna o tento snímek? Svět se zbláznil.
Zmrtvýchvstání (1991)
Méně známá adaptace H.P. Lovecrafta patří rozhodně k těm nejlepším (což není bohužel tak složité). Hororová detektivka jak se patří. Místy to vypadá jak (dobová) laciná soap opera nicméně atmosféra se přesto daří a gore je až překvapivě solidní.
Nikdo tě nezachrání (2023)
Netradiční "němý" alien horror, který díky absenci dialogů klade důraz na povedené audio efekty. Dáma v ústřední roli nemá chybu.
Mluv se mnou (2023)
Řemeslně povedená duchařina v solidní eRkové vizáži.
Pavučina (2023)
Skvělá kamera a naprosto dokonalá, byť relativně jemná, nadčasová stylizace. Atmosférické až na půdu i přes relativně banální námět plný tradičních klišé. Klišé však fungují a jsou vyladěny k žánrové dokonalosti. Škoda nepochopitelně odfláknutého závěru, kdy prostě scénář už nevěděl kudy kam.
Vládci chaosu (2018)
Působivá story z opravdu bizarní subkultury, drsně černohumorné a chytlavé.
Paroží (2021)
Skvělej vizuál, ale nedokoukatelná nuda s nulovou atmosférou a zbytečně provařeným monstrem. Někdy méně je skutečně více.
APEX: The Secret Race Across America (2019)
Zajímavý příběh několika excentrických nadšenců.