Recenze (10)
Machete (2010)
Machete improvised...
Twilight sága: Nový měsíc (2009)
Zmatené, dějově nesouvislé, trikově laciné... Prostě naprosto bez nápadu, bez možnosti zaujetí... Možná bych se nebál dát i odpad! Ale za Kristen dávám alespoň jednu...
Sherlock Holmes (2009)
Ach czejny, až zbytečné a přílišné hledání detailů a nedostatků, zaslepuje tvůj sugestivní pohled na tento film. Dle mého názoru jednoduše paráda. Já jsem se celou dobu neskutečně bavil a odnesu si scény všechny. Ať už byly akční, romantické, dramatické či komediální. Opravdu 128 minut skvělé zábavy :)
G. I. Joe (2009)
Od tohoto fimlu jsem očekával kýčovitost a akční zábavu. A obojího se mi dostalo ve větším, než-li velkém množství. Ale to je naprosto v pořádku!!! Když jdu na film, o kterém vím, že je natočen podle dětských hraček? Co víc člověk může očekávat. Klasické romantické pasáže, pošťuchování hlavních hrdinů a jejich nazranitelnost za jakékoliv situace jsou v tomto případě pochopitelnou samozřejmostí. Jděte na tento film tak připraveni jako já a myslím, že se vám bude nějakou vaší formou líbit. 75%
Trestná lavice (2005)
Tenhle film mám rád, opravdu a upřímně rád. Obsahuje všechno, co bych si od oddychvého pohodového filmu představoval. Vtipné rozhovory, dramatické situace, vnitřní boj hlavní hrdiny sama se sebou, sem tam nějaká ta neočekávaná smrt a sportovní prostředí... Opravdu kvalitní oddechovka pro toho, kdo si alespoň něco v tomto výčtu je schopen zařadit do vlastností, které by od filmu očekával... Ale to téměř naprosté okopírování od britského Fotbalu za mřížemi, o kterém jsem, až do nedávna, nevěděl, mě vcelku dostává... A stejně tak jako vězni svojí vůlí a přesvědčením jsou schopni vyhrát tento zápas, tak i tohle se může stát jenom v Americe :)
Next (2007)
Průměrný akční film s vcelku zajímavým průběhem a ještě zajímavějším koncem, to určitě, ale proboha, ať už nikdo a nikdy nenechá Nicolasovi narůst dlouhé vlasy.
Stmívání (2008)
V jednoduchosti je krása: Filmařsky a kvalitativně za dvě hvězdy. Půl navíc za Kristen a druhou půlku za vcelku zajímavou upírskou tématiku typu "Jsou s námi mezi námi". Tu mám opravdu upřímně rád :)
Bolt - pes pro každý případ (2008)
Disney opět dokazuje, že když chce, tak na jejich animované filmy nikdo nemá, jako za starých časů. Příjemná oddychová podívaná pro celou rodinu. Prostě a jednoduše, dobře udělaný animák se vším, co k němu patří.
V rytmu soulu (2008)
Pohodové, oddychové a po dlouhé době jsem se u něčeho upřímně zasmál. A navíc konverzace před spaním o Floydově erekci je nezapomenutelná :)
Strážci - Watchmen (2009)
Dramatické, vtipné, přemýšlivé, ponuré, k mému překvapení ne až moc akční a vneposlední řadě i politicky rýpavé a to vše pěkně sladěné. Komiks jsem nečetl a stejně tak jednoduše a zkráceně jak píši se mi film i přesto velmi líbil a proto ho všem, kdo má rád alespoň něco z toho, co jsem zmínil, vřele doporučuji. Navíc stejně jako v 300 si režisér neodpustí naprosto zbytečnou a na druhou stranu naprosto impozantní postelovou scénu. Akorát doktor Manhattan by mohl nosit spodní prádlo o něco více a naopak " mladý Hedvábný Přízrak" o něco méně :)