Recenze (373)
Narušitel (2019)
Řeknu to asi takto, z tohoto filmu jasně vidíte jak to vnímají mladí studenti. Proč u nich ve volbách vítězí hruzostrašné strany a kandidáti. Pokud ten mládenec takto vnímá tu dobu, tak se domnívám, že průměrná mzda ve školství by měla spadnout téměř na úroveň minimální mzdy. Jeho film odráží Feriho, Richterovou až je to mrazivé. V životě by mě nenapadlo, že po 40 letech totality ještě může přijít mnohem hlubší morální úpadek. Zatímco Husákovy děti jsou opravdu silná generace nejen počtem, pak ta pravdoláskařská je opravdu elitní.Pád až na dno
Kouzelník Žito (2018) (TV film)
Zelenkův vrchol byla Nesmrtelná teta a vše ostatní stálo za prd. Ale tímto si sáhnul opravu na až na dno. Co je snad ještě smutnější je, že se k zoufalým nehercům v hlavních rolích přidali i ostatní. Za vyžírky budete všichni, tohle se krutě nepovedlo a financování budete mít na talíři ještě hodně dlouho. Za mě velmi silný argument proti ČT a celkovému financování kulturní tvorby.
Pacific Rim: Povstání (2018)
Aneb jak čokolád ke štěstí přišel .... neherci v hlavních rolích pod taktovkou nerežiséra v béčku na úrovni céčka
Jumanji: Vítejte v džungli! (2017)
Když pominu Troškoviny z CZ a negroviny z USA tak hlavním měřítkem dobrého filmu je to, jestli ho cílová skupina "žere". Jestli by si ho pustila znovu. Zatímco původní Jumanji byl rodinný snímek, který se dětem líbil a žádaly repete, nové Jumanji je jako destilovaná voda. Žízeň nezažene, chuť nemá, prostě spotřebitel funguje jako průtokový ohřívač a ještě Vám i vezme. Slabší průměr.
Strážci Galaxie Vol. 2 (2017)
Vražedné běsnění s písní Come a little bit closer je nezapomenutelná scéna
Batman v Superman: Úsvit spravedlnosti (2016)
Tragické. Cavill jako Superman je slabý, ale Affleck jako Batman je naprostý castingový úlet (je to pro mě až neuvěřitelné, to opravdu nikdo neviděl Daredevil?????). Celý film je dělaný na sílu, lámaný přes koleno. Nic nedává smysl, působí to zbytečně, uměle, trapně. Po fenomenální Nolanově trilogii, kterou na rozdíl od originálního Supermana pamatuje i nová generace, se nedá čekat nic jiného než srovnávání. A to nemůže skončit jinak než těžkým KO Snyderových kašpárků - za mě slaboučkých 30%.
Ben Hur (2016)
Nudné, trapné, obtěžující, neustále se opakující ..... Hollywood chrlí jednu slátaninu za druhou stylem copy paste. Tato "nová adaptace" knihy Wallace je doslova urážející
Den nezávislosti: Nový útok (2016)
Jako už mnohokrát v poslední době => velmi slabé pokračování už tak dost špatného prvního dílu. 30% = 1 ušmudlaná hvězdička
Jak básníci čekají na zázrak (2016)
Klein točí věci jen průměrné a nedotažené do konce - z tohoto vždy vyčnívaly pouze originální trilogie a Dobří holubi. Poslední (opravdu doufejme) Básníci jsou taky takoví, asi jako příliš slabý vývar, který ještě navíc někdo zapomněl dochutit. Najíte se, ale žádná hitparáda to prostě není a davy Vám na to nepůjdou. Což je trochu paradox, protože kvalitativně jsou v kinech navštěvovanější mnohem horší věci. Holt češi raději nejlevnější instantní polívky z Vietnamu - takže jejich koněm je Zdeněk Teplajzník a Nova.
Jetelín (2016) (seriál)
Pořád si myslíte, že "umělci" jsou elita národa a že mají právo vyjadřovat se k tomu jak má zbytek žít? Že jsou taková morální pochodeň, kompas co ukazuje co je správné a co ne? Tak v tom případě jste asi debilové ......