Recenze (15)
Soupeři (2005)
Nuda. Vzheldove zajimava postava sermire, jako vystrizena z nejakeho anime.
Má je pomsta (2002)
.....až příliš krutá a lépe s ní nezačínat.
Kriminálka New York (2004) (seriál)
Vsechna CSI jsou tak nejak na jedno brdo.
Kriminálka Miami (2002) (seriál)
Neni to spatne, ty efekty vypadaji zajimave. Neznam sice jak to funguje v realu, ale nejak tomu neverim. Je to moc umele.
Samurai Champloo (2004) (seriál)
Skvělá věc od tvůrce Cowboye Bebopa. Nachází se zde zajímavý mix i se současnými věcmi jako hudba - ta je dost výrazná a skrače ve spojení s obrazem jsou cool (nikdy bych neřekl, že se mi tenhle styl vs. samuraji bude líbit) a dále třeba brýle (nevypadají jako z té doby) a baseball.
Nezvěstný (2003)
Dobrý, myslím že to dokonale vystihuje, akorat mě to uspalo.
Dawsonův svět (1998) (seriál)
Taky vám vadí po letech ty hrozný kecy. Stejně sem se na to tenkrát díval jen kvůli Katie Holmes
Temná voda (2002)
Slušný japonský horror (industriální zvuky,jiná hudba, nezvyklé pojetí příšeráků, atmosféra), s více méně klasickou stavbou a prvky (holčičky a vlasy, duchové). Slušně odvedená práce. Akorát jsem podobných věcí už vidělvíc, takže za předpokládatelnost sem měl možná jednu * ubrat.
Ken Park (2002)
trefnější by bylo s..čka
Jeepers Creepers (2001)
Druhá půlka (konec) to holt pokazily. A přitom to začínalo tak slibně.