Recenze (63)
Avatar (2009)
hnuj
Prokletí žlutozeleného škorpióna (2001)
Pecka :)
Defendor (2009)
3,5*
Ils (2006)
slabucke.bieda.Viac som sa bal ked som ako maly chlapec sledoval Tom a Jerry.
Užívej si, co to jde (2009)
Znovu starý dobrý Woody Allen.
Alenka v říši divů (2010)
PREKRÁSNE
Vicky Cristina Barcelona (2008)
Možno za iných okolností by som dal Vicky Cristine a krásnej Penelope len 4 hviezdičky ale kedže v súčastnosti nie je jednoduché nájsť kvalitu na obrovskom parkovisku brakov tak si tento film zaslúži plných ***** . Ďakujem Allenovi, a prajem pevné zdravie nech mu to vydrží aspoň do stovky aby mohol pokračovať vo svojej geniálnej tvorbe a takisto pozdrav pre DjangoMaceja - dobrých filmov ubúda ale dobrý divák si má ešte stále z čoho kvalitne vybrať.
Smrt čeká všude (2008)
Suhlasim s POMOm. 9 nominacii na Oscara za toto ? Najlepsi scenar ? Ach jaj, hollywood serviruje dalsi brak. Tymto tempom sa o rok dockame toho ze 101 dalmatincov tretia cast bude mat 11 nominacii na oskara. Big Wake Up call for holywood v podobe klasickeho podpriemerneho filmu,teda skor dokumentu, bez dejovej linie. Radsej to mali ponat ako klasicky americky Bckovy serial.
Náhradní díly (2003)
Surový a naturalistický film o slovinských cezhraničných prevádzačoch.
Průvodce k rozpoznání tvých svatých (2006)
Klasický retropríbeh, akých už boli desiatky. Bohužial tento film je ich slabším spločníkom. Poteší,pobaví ale v danom žánri sa nájdu bezpochyby aj lepšie kúsky. 3 a 1/2 *