Recenze (33)
Anabela: Vánoční přání (1997)
Nenáročná vánoční pohádka, která dokáže dojmout i přes (nebo právě pro?) svou naivitu a jednoduchost. Po shlédnutí je člověk ochoten uvěřit, že o Vánocích mohou zvířátka mluvit. Cynický jedinec, poněkud odrostlý dětským bačkůrkám může mít naopak problém se nesmát hromadě klišé a napůl řečeným narážkám.
Armageddon (1998)
Kamarád tvrdil, že je to tak blbé, že se na to nedá koukat. Já nesouhlasím. Myslím, že je to tak blbé a klišoidní, že to rozhodně stojí za shlédnutí a to i opakovaně. Vhodné kdykoli, kdy si chce člověk pobrečet (smíchy). Bruce ochraňuj Ameriku!
Ať žije S Club! (2002) (seriál)
stále poslouchatelné, nenáročnost dosahuje alpinských výšin.
Beverly Hills 90210 (1990) (seriál)
Tak dobrá, žrali jsme to.
Blbec k večeři (1998)
Jeden z aktérů se na křesle svíjí smíchy. Naprosto s ním souhlasím.
Cukrárna (2010) (seriál)
Dobré herecké obsazení. Víc pozitivního nenacházím.
Čarodějův učeň (1977)
"Krabate, Krabate, přijď do Černého mlýna!" Velice temná a děsivá pohádka, oproti které horory (pardon, vlastně pohádky) bří Grimmů byly jen čajíčkem pro ufňukané děti. Jako dítě jsem tenhle film brala jako nejlepší horor, z níž mi pevně uvízly některé fráze a obrazy (vedle krákání zejména rozednívání za zpěvu a povinnost vykopat si vlastní hrob). I přes jednoduchou animaci technikou papírových loutek je snímek vizuálně nádherný, přes pohádkovitost děje úzkostný a děsivý, přes pomalé tempo vyprávění napínavý a přes šťastný konec nepůsobí poklidným dojmem. A temné krákání budete slyšet ještě dlouho. Krá, Krabete.
Černočerná tma (2000)
Vin Diesel je hustej a holí si hlavu kolomazí a nožem. Přesto jsou v okolí mnohem horší věci. Jop. Co dodat. Krásné béčko.
Dallas (1978) (seriál)
V rámci žánru telenovel asi to nejlepší. J.R. je ošklivák oškliváckej a Bobby ten hodnej. (víc si nepamatuju).
Esmeralda (1997) (seriál)
Tak... byl to hit. Ačkoli blbý až na půdu, jedu hvězdičku si to přece jen zaslouží.