Recenze (2 095)
Dlouhý polibek na dobrou noc (1996)
Ani neviem preco, vzdy si ho rada pozriem. Zvysujem na plny pocet.
Dluh (2010)
Ta... ako, ne zlee, ale ta dokopy nic sa tam nerobilo, len sa seci furt deptali. (To mam asi z tych ich prizvukov. :)) Vobec mi k sebe nepasovali mladi a stari muzski predstavitelia, az ma to rusilo. Asponze na Worthingtona i Csokasa sa dobre pozera (a na obe damy samozrejme tiez).
Doba ledová (2002)
Hlavne tá praveverička je úžasná.
Doba ledová: Dobrodružství s Buckem Wildem (2022)
Pre dospeláka nepozerateľné.
Doba ledová: Mamutí drcnutí (2016)
Nuda to nebola, ale ze by som sa smiala sa tiez neda povedat. Smutne hlavne vtipky pre dospelakov nasilu v style niekto niekomu spadne hlavou medzi nohy. Ha-ha.
Doba ledová: Mamutí Vánoce (2011)
Roztomile, kratke, par fajn napadov. Skor pre malych. Arachnofobikom odporucam pri krasokorculovani zavriet oci.
Doba ledová: Velikonoční překvapení (2016) (TV film)
20 minut o tom, ako vznikla tradicia velkonocneho zajacika, malovania a schovavania vajicok a 1. aprilu. Pre najmensich. Zbytok su kratke prihody Scrata, uz si ani nie som ista, ale myslim ze vsetky uz videne inde.
Doba ledová 2: Obleva (2006)
Super. Ako animacne, tak "dejovo". Po dlhej dobe som sa zase na animaku zasmiala s chutou...
Doba ledová 3: Úsvit dinosaurů (2009)
Dunno. IMHO nudnejsie a detskejsie nez prve 2. Nie zle, ale jaksi... (Videne v 2D)
Doba ledová 4: Země v pohybu (2012)
Po 1 a 2 bola pre mna 3 velkym sklamanim. Vdaka 4 si predsa len pozriem aj pripadnu 5. Nenarocne zabavne, zo 3 schuti-uchechtnutia.