Recenze (2 095)
Sisu (2022)
Niekto sa vizualne kochal, niekto nackov kuchal. Drsnak v duchu zvitazi ten, kto proste odmietne chcipnut.
Diplomatické vztahy - Zmatené ovce (2023) (epizoda)
Už druhý krát naplnili presne, čo som v minulom dieli písala, že by som od nich ešte potrebovala. A ňáky humor k tomu. Takže hurá, spokojnosť.
Diplomatické vztahy - Neříkejte tomu únos (2023) (epizoda)
Oproti pilotu prudké zlepšenie. Kate začína niečo robiť a fungovanie Hala je... záživné. Teraz ešte keby tak niečoho aj dosiahli...
Renfield (2023)
Zábavná akcia, aj pár LOL momentov. Zabavilo lepšie, než som čakala.
Noční agent - Série 1 (2023) (série)
Prekvapivo som si to celkom užila.
John Wick: Kapitola 4 (2023)
2 hodiny 45 minut a z toho sa asi 2,5 hodiny biju. NICE. Koniec museli riadne zaonacit, aby im pasoval do konca aky chceli, ale whatever, Jonathan Wick sa nepozera kvoli pribehovej linii a to, preco sa pozera, splnil na plnej ciare. (Pri sledovani je dolezite aj dobre ozvucenie.)
Noční agent - Volání (2023) (epizoda)
NGL, Condor (seriál) (2018) sa mi páčil viac, hlavne hereckou zostavou. Ale prekvapivo nie zlé. A Petrova otvorenosť v rámci agentej normy je príjemna.
Pravdivé lži (1994)
Pri prilezitosti zacatia True Lies (seriál) (2023) som si pustila znovu po rokoch a prekvapivo je to stale pozeratelne a nejak som sa asi aj viac bavila nez ako teenager. A Arnie v dnesnom porovnani ani nebol tak zly herec. :D Dokonca aj tych evidentnych "dvojnikovych" kaskaderov som ocenila viac, nez keby sa im neustale snazili dat vlajuce vlasy cez tvar.
Mayday (2023)
Priamočiare boom boom bác kapitán, fajne.
The Last of Us - Když se ztratíš v temnotě (2023) (epizoda)
Dost mi vadi dlzka, ale herci super, dej ma potencial...