Recenze (2 095)
Gravitace (2013)
Pekné. Stískalo mi a vizualizácia deštruktívnej sily perfektná.
Ledové království (2013)
Pri prvom pozretí sa mi pesničky nejak nezdali, čakala som iné. Pri druhom sa mi už ale zdali super. Animácia perfektná a roztomilá, mimika Elzy a Anny k nevynadívaniu sa. :)
Brooklyn 99 (2013) (seriál)
Bavilo 8 rokov, pôvodný komentár stále platí: Zatiaľ do s01e17: Oveľa prirodzenejšie a oveľa menej trápne, ako som čakala. Prekvapenie sezóny, bavím sa dobre, i keď humor je... jednoduchší. :)
Raubíř Ralf (2012)
Nejak sa mi do toho nechcelo, ale vyklubal sa z toho perfektný veselý filmík, ktorému nemôžem nič podstatné vytknúť a bavil celú dobu.
Není král jako král (2000)
Sranda hlášky podtrhujúce mostíky v deji. Sranda mať celý čas pred očami hercov, ktorým patria hlasy.
Legendární parta (2012)
Pekná rozprávočka. Vtípky nie sú práve zapametania hodné, ale ako celok sa to sleduje výborne. Parádna animácia a sympatické postavy. // Po x-tom videní hodnktenie doplnené na plný počet.
Nespoutaný Django (2012)
Nie som fanúšikom Tarantina. Ale toto tu sa mu podarilo. Sál po predpremiére tlieskal a ja, spokojná s filmom a chytená v momente, s ním. O to je to krajšie, že vačšina osadenstva asi fanúšikmi predchádzajúcej práce režiséra bola. A okrem občasného svetielka mobilu sa nik (koho som videla) ani počas tých skoro 3 hodín nenudil dosť dlho na to, aby si uvedomil, že musí na záchod či vykecať sa s kamoškou.
Guys with Kids (2012) (seriál)
Zatial S1. Sitcom, ktory sice nie je nicim vynimocny, ale bavi, a to az k LOL. Mna zatial najviac (ne)priatelske popichovanie Nicka a Sheily. (Serial nie je o detickach ani o vtipkoch "boze, ono sa to pokakalo, som muz a neviem, co mam robit", je o troch paroch, ktore su susedmi a priatelmi, ktore maju potomstvo a obcas maju naozaj nedomyslene napady.) // Pozerám, že väčšina komentujúcich to vzdala po pilote, čo je (ich) škoda. Dúfam Amíci sledovali ďalej a bude S2.
Newsroom (2012) (seriál)
Videné už opakovane. Pri prvom sledovaní ma občas vytrhávala neznalosť amerických politických reálií, ori ďalších už som si seriál vyložene len vychutnávala. Odporúčam, okrem drám okolo diania sú najlepšie tie rýchlo hovorené výmeny názorov ilustrujúce wit postáv, to vďaka nim si seriál rada pripomínam.
Příběh rytíře (2001)
Po asi stom pozreti dviham hodnotenie na plny pocet. Podareny pribeh, ktory ma vsetko. (Ledgera je vazne skoda.)