Recenze (2 095)
Kód 355 (2022)
Charlieho anjelici po x rokoch. Hromada akcie, ale pomerne slabej, hoc v strižni sa zjavne zapotili. Hromada klišé. Jessica už aspoň tretí film v rade, kde hrá v podstate jednu postavu, a stále ju nedotiahla do dokonalosti. Scéna s obrazovkami síce prvoplánová, ale aj tak oceňujem.
Králova dcera (2022)
Doslovná absurdná rozprávočka, kde v 94 minútach stihnú všetko, takže sa s ničím veľmi nepárajú a idú bez cavykov krok skok krok k očakávaným cieľom.
Leopard Skin (2022) (seriál)
Veľa (pre príbeh zbytočnej) ženskej nahoty v postupne sa krišťaľujúcom príbehu hŕstky netradičných postáv, ktoré sa neveľmi dobrovoľne spoločne zdržiavajú v jednej odľahlej vile. 2 roviny - čo sa deje teraz a ako sa jednotliví ľudia dostali do svojej situácie. V súčasnej slabej konkurencii obstojné, bola som zvedavá, čo bude ďalej.
Leopard Skin - The Claustrophobic Diver (2022) (epizoda)
Takmer bez deja, sme v poetickych hlavach krasok, co nemaju nic poriadne na praci.
Leopard Skin - The Myth of the Guilty Murderess (2022) (epizoda)
Seriál sa dočkal vyvrcholenia. Len teda iného príbehu, než som pôvodne čakala a netvrdila by som, že toho najzaujímavejšieho.
Malý Sheldon - Vášeň na seně a sheldokracie (2022) (epizoda)
Ha. Už som ani nečekala, že sa pri Sheldonovi budem takto baviť. Nice one, obzvlášť Michael Trucco a jeho romantické kecy. :D
Mavka: Strážkyně lesa (2022)
Bez prekvapení. Dialógy šuštia papierom a pohyb postáv kódom (napr. odbehnutie niekoľkých postáv pozostáva z identického divného prikrčenia a vybehnutia jednej po druhej). Farbičky sú ale pekné a Mavka naivne sympatická. Pre deti ok.
Médium - Jackpot (2022) (epizoda)
Až na posledné minúty sa nič moc nedeje a neukazuje.
Médium - Nasrat a vyliž mi (2022) (epizoda)
NUDA. Ostávajú dve epizódy, no myslím, že už to nedám.
Médium - Pilot (2022) (epizoda)
Pretty cool. Celkom sympaticke (a atraktivne) hlavne postavy. Plenty of weird shit. Zaujem, co bude dalej.