Recenze (2 095)
Musíme si pomáhat (2000)
Videne v 2022 na vonkajsom priemietani v Kromerizi. Zazitok skor z nahodnosti a prostredia, film pre mna klasicky cesky.
Mimoni 2: Padouch přichází (2022)
Skoro som v kine zaspala.
Mořská příšera (2022)
Priemerná rozprávočka s priemernou zápletkou a priemernou potvorkou. Parádna animácia vody.
Princezna (2022)
Rozprávka o princeznej, čo sa sama prebojovávala armádou zloduchov z vrchu svojej veže. Prakticky od začiatku do konca nonstop, všetko bojom na blízko. Neni to žiadne veľdielo, ale zabaví.
Hodně štěstí, pane Veliký (2022)
Ona trochu menej zábavná než som čakala, on tipujem vytvárajúci nerealistické očakavánia od reálnych sex pracovníkov.
Thor: Láska jako hrom (2022)
Po nudnej a vaznej 2ke zistili, ze humor 3ky fungoval... a tak zo 4ky urobili rovno parodiu. Navyse velmi detsku, Eleste aj brnenie je ako z hrackarstva.
Zelená míle (1999)
Over the top, ale na vyrevanie sa funkcne.
Vem si mě (2022)
Milé, neškodné, utieklo.
Ušák Chicky a Zlokřeček (2022)
Mix Indiana Jonesa, Dumba a mnohých ďalších rozprávok. Dokopy to aj celkom funguje, film zabaví, hoc nemá žiaden wow moment. Na jedno pozretie veľmi príjemne.
Anthropoid (2016)
Postavy nie su ani vybudovane ani velmi sympaticke, strih je divny, dej nema vela deja, malokto je ako Cechoslovak uveritelny.