Recenze (2 095)
Krakenteena Ruby (2023)
Afektovane a bez prekvapeni, ludska animacia nic moc, ale svetielkovanie celkom pekne.
Mission: Impossible Odplata - První část (2023)
Fun. Dokonca aj autonaháňačky zvládli zábavne, to je upadajúce umenie.
Transformers: Probuzení monster (2023)
Preklikane na bitky. Anie tie neboli cool.
Silo - Stroje (2023) (epizoda)
Konecne akcia a napatie. Jasne, dost oldschool, ale aj tak som si ho uzila a tak predsa len sledujem dalej.
Silo - Holstonova volba (2023) (epizoda)
Scifi ci nie, tento sled rozhodnuti a potazmo udalosti je komplentne nerealisticky.
Silo - Den osvobození (2023) (epizoda)
Najviac mi to pripomína Snowpiercer (seriál) (2020). Myslím, že ma to nebude baviť dlho, priveľa drámy, primálo akcie či humoru. Ale nie zlé no.
Královna Šarlota: Příběh Bridgertonových (2023) (seriál)
Rozprávka pre ženy o láske a mučení a chorobe a osamelosti. Stokrát záživnejšia, než tohtosezónny Witcher (3) alebo Black Mirror (6) a kopa iných.
Únos letadla - Poslední výzva (2023) (epizoda)
Dobré. Ale smiešne dlhá stopáž. A o kokpit sa pritom mali snažiť oveľa ťažšie.
Zaklínač - Shaerrawedd (2023) (epizoda)
Takto by to neslo.
Mavka: Strážkyně lesa (2022)
Bez prekvapení. Dialógy šuštia papierom a pohyb postáv kódom (napr. odbehnutie niekoľkých postáv pozostáva z identického divného prikrčenia a vybehnutia jednej po druhej). Farbičky sú ale pekné a Mavka naivne sympatická. Pre deti ok.