Recenze (32)
Iron Maiden: En Vivo (2012) (koncert)
Nádhera!
Auschwitz (2011)
Aj keď sú mi veľmi blízke filmy tohto žánru, toto dielo ma takmer vôbec neoslovilo tak, ako som čakal. Pripadá mi to také polovičaté.
V peřině (2011)
Je vela pi*ovin a toto je jedna z nich, skoda casu.
Země: Vznik planety (2011) (TV film)
Výborný dokument, perfektná počítačová grafika a trefný komentár.
Asijský teror (2010)
JFL - detto
Největší z Čechů (2010)
Tož, myslel jsem, že to bude lepší.
Útěk ze Sibiře (2010)
Takýchto útekov sa v Gulagoch udialo na stá ak nie tisíce (samozrejme veľké percento neúspešných) a treba byť vďačný za každú snímku, ktorá aspoň upozorňuje, že aj toto bol socializmus. A keď je to v podaní takých hercov ako C.Farrell, tak je to len bonus pre diváka.
Divočina (2006)
"Ja neviem zmodrieť" a "Sprechen Sie Koala" ma dostalo.
Hysteria: The Def Leppard Story (2001) (TV film)
DL - jedna z mojich srdcových záležitostí.
Pelíšky (1999)
Podľa mňa najlepšia česká komédia a životná rola Pána Herca Kodeta. 100 % !!!