Poslední recenze (70)
Miseu hammurabi (2018) (seriál)
Některé díly jsou trošku naivní, ale nakonec to všechno do sebe zapadlo jako ozubená kolečka ve Švýcarských hodinkách. Slečna Ah-Ra poněkud zesádelnatěla a pořád nosí plášť a-la Colombo, ale jinak je skvělá. Sháním s ní další seriál.
Code 8 (2019)
Chlap, osudem vhozený do neřešitelné situace, udělá pár špatných rozhodnutí a přijde prakticky o všechno co měl. Depresivní film s mizerným koncem. Sice je tu možnost druhého dílu, ale ten jenom stěží vymaže tu hořkost a bezmoc vůči "vůli většiny" a už vůbec neoživí mrtvé. Nacházím v tomto filmu až příliš mnoho paralel s dnešním světem, pokud to byl záměr, pak filmu křivdím. [2/5]
Krakonošovo tajemství (2022) (TV film)
Celkem to šlo, líbila se mi výprava, příběh taky docela ušel. Jenom mi přišlo, že všichni chlapi tam jsou strašný nemehla, furt jenom klopýtají, padají, topí se v bahně nebo mají rýmu, případně střelí neozbrojeného. Ženské tam zase působí dosti submisivně - nebo jako tupé zlatokopky. Krakonoš tak nemá žádného důstojného protivníka, takže si může dělat co chce.