Recenze (817)
Tučňáci z Madagaskaru: Vánoční mise (2005)
To nejlepší z Madagaskar- tučňáci mafiáni si vlastní minifilm určitě zasloužili. Jejich desetiminutová vánoční story je nadmíru vyvedená, má vtip a určitě pobaví každého.
Jako vejce vejci (1996)
Dobrá komedie na atraktivní téma, ze kterého se dalo určitě vytěžit mnohem víc. Takhle je to sice dobré, ale stále průměrné.
Ztraceni (2004) (seriál)
Stačí se kouknout na pilotní díl a už se nedokážete odtrhnout.. Vynikající seriál, který mě chytil a už nepustil, za celé tři série se neobjevil vyloženě slabý díl, který by nudil. Jen doufám, že se jednou vyřeší to neskutečné množství záhad, jež se neustále vrší a vrší.
Wallace a Gromit: Nesprávné kalhoty (1993)
Má to nápad, vtip a ohromný půvab. Tučňák mafián a honička při které Gromit skládá pod uhánějící vláček kolejničky tomu nasazují korunu.. Skvělý třicetiminutový zážitek.
Telefonní budka (2002)
Kdo by si pomyslel, že i na tak malém prostoru jako je telefonní budka se může odehrát skvělý thriller. Napínavé, originální a strhující.
Teletubbies (1997) (seriál)
Nechápu, co by se na tom dětem mělo líbit.
Helena a její chlapci (1992) (seriál)
Neskutečně naivní a hloupé, ale někdy v sedmý třídě jsme kvůli tomu vždycky hrozně chvátaly z tělocviku :)
Tichý hlas (1998)
Celkem dobrý komornější snímek, na který ale brzo zapomenete.
Jára Cimrman ležící, spící (1983)
Je tam i pár slabších momentů, ale inteligentní skvělý humor všechno hravě vyvažuje.
Třetí princ (1982)
Na pohádku je to příliš depresivní a oba hlavní představitelé mi tu jsou vrcholně nesympatičtí.