Recenze (340)
Sanitka (1984) (seriál)
Nadhera, placu, proc uz dnes nejde natocit takto krasny serial....
Etiketa (2004) (seriál)
Jednim slovem SKVELY! Spacek rulez! (aspon ve spolecnosti)
Mise na Mars (2000)
Velka legrace!
Firewall (2006)
Fakt blby.
Catwoman (2004)
Fajn popcorn.
Ples příšer (2001)
Halle vyyyyyyborne suka! (aspon to tak vypada :)
Casanova (2005)
Heath je proste drevo a tim to hasne!
Místo v životě (2006) (seriál)
Legracni je tu spousta veci. Tresouci se kamera je proste takova znacka, berte to tak :) Co je nejtrapnejsi, co je nejtrapnejsi..?... ta lidska stupidiiiitaaaa.... snad jedina Klara Apolenarova se jim na to vykaslala (nahradili ji chudinku nevyraznou, az osklivou nounejmkou) ... ostatnim nasim "prednim" hercum prachy nesmrdej a tak zahrajou cokoliv. Mozna porno a fasismus by vynechali... ackoliv....
Profesionál (2001)
Nebylo to nejstrasnejsi. Pyun mel docela dost penez, tak to slusne boucha. Ostatni je blbost plna uz videneho, ale na video to staci.
První po Bohu (2005)
Ostudne, za tohle se musi ruska kinematografie stydet. S kazdym zaberem jsem trpel a jenom proto, ze zasadne neodchazim z kina, jsem dotrpel do konce. Nevim veru, cemu se v tomto "dile" smat drive. At uz spatnym animovanym sekvencim lodnich bitev nebo amaterskym vykonum soucasnych ruskych hvezd.