Recenze (340)
Slečna Drsňák (2000)
Chrochtajici Bulocku fakt nemusim. Neni vtipna a uz bohuzel ani hezka. Typicka warnerovska seriovka na video. Gutbaj!
Slepičí úlet (2000)
Od Parka jsem znal jen kratasy. Je videt, ze si uz davno zaslouzil celovecerak. Sranda velika!
Slunce, seno, erotika (1991)
Nejhorsi z trilogie, ale porad super oproti tomu, co nas cekalo a my o tom nevedeli.
Smlouva s ďáblem (2000)
Ramis uz natocil povedenejsi kousky a Fraser taky. Ponejprv vyborny napad s faustovskym nadechem, ale pak uz je to jen prehlidka splnovani prani a vzdycky je to spatne. Na jedno podivani.
Smrt a dívka (1994)
K uzoufani nudna konverzacka mistrne zahrana Kingsleym a Sigourney, zel bohu renomovany reziser tak dbal na nezavislou komorni formu az se mu podarilo divaka na mnoha mistech dokonale uspat.
Smrtonosná past (1988)
Bruce a Alan zari v tomto one house dramatu. Presne tak a ne jinak se toci katastroficke akce s dobrym koncem. Doporucuji SE DVD s DTS zvukem!
Snowboarďáci (2004)
Ja nemuzu jinak. Tak vtipnej, prirozenej a netrapnej ceskej film jsem dlooooooouho nevidel. Po Znudenym Brne, useknuty Ruce co netleska ci Pumpendu jsem se konecne pobavil, slysel super muziku.....a vubec.... Karle dik!
Souboj Titánů (2010)
tohle je dobrej fór .. ano je to kniha džunglí ... mauglí je ale někde zalezlej :-D
Spy Game (2001)
Ano, tahle sestava nezklamala. Napivavy, zazivny film plny agentu, bez zbytecnych kecu, pritom spletity a prehledny. Roba uz nam vrasci, ale ma vsech pet pohromade a jeho ucednik Pitt mu sekunduje s vdecnosti. Vi totiz, od koho se ucit.
Spy Kids: Špioni v akci (2001)
Jsem dite, ale stejne to nechapu.... ptal jsem se taty, ale on odtrhl plechovku piva od pusy a zarval: nevotravuj a cum.... hm... uz aby byl konec.....