Recenze (340)
Profesionál (2001)
Nebylo to nejstrasnejsi. Pyun mel docela dost penez, tak to slusne boucha. Ostatni je blbost plna uz videneho, ale na video to staci.
Nexus (1994)
Snaha byla :)
King Kong (2005)
Hruza! To se neda popsat, za tolik penez takova sracka, to snad ani nejde za nic horsiho utratit. Nevim, veru, co je tu smesnejsiho... nejde srovnat s nicim, jen s onim samym. Zadni projekce na urovni 50let za dolary let dnesnich, to uz je kurva odvaha to obhajit. Ale stejne jako panu Troskovi to preju, kdyz si kdokoliv zajisti prachy, at natoci treba kaleni splestule blative s pohledem 10ti kamer. Prachy, jen o tom to je :-) jen lituju tech, co je do kasicky hazeji......
Legenda o Zorrovi (2005)
I kdyz jsem velice zuril pri jednicce, nebyl jsem zdaleka takovym bykem, jako ted!
Hook (1991)
Nevedel jsem, co mam delat... pripadal jsem si jako neznaboh, pac jsem nevedel. Ale jelikoz nevedeli i mi soukmenovci, sezdal jsem, ze Pan reziser fetoval a to za nemale penize. Odpusste mu, neb nevedel, co cini. Dokazal, ze je tomu tak.
Říše slunce (1987)
Tohle je smesny, a zastaveny ero, aby pilot zamaval Balemu, posilnenemu brouky, je pro me dodnes filmarskou nocni murou. Neco tak hnusne slizkeho se jen tak nevidi.
E.T. - Mimozemšťan (1982)
Velka nuda, s tunou harantu, kteri se Stevovi stali osudnymi. Kde nejsou haranti, exceluje. Mozna je pedofil, pak se omlouvam.
Život s Helenou (2004)
Ne, na podruhy jsem zvracel.
Deník princezny (2001)
To je slaby!
Kung-fu mela (2004)
Hodne blby. Kazdej Chan je zabavnejsi nez totok.