Recenze (340)
Občanský průkaz (2010)
nepopsatelně skvělý !
Ledově ostří (2007)
prdel, čistokrevná prdel!
Přísně tajné prázdniny (1991)
Tento film je vyborny, ale mate chybu v roce vzniku, spravne je 1991 !
Gran Torino (2008)
Tento film me zasahl!
Normal (2009)
To je proste luxus, zadny cesky film takto nevypada!
Strážci - Watchmen (2009)
Nepopsatelna nadhera!
Divá Bára (1949)
Skvěle natočené.
Tropická bouře (2008)
To nejde jinak... Stillere jsi muj american.
Tváří v tvář smrti (1986)
Hodne tvrde a napinave.
Nemocnice na kraji města - nové osudy (2008) (seriál)
Bravo Lucie!