Recenze (7)
Fruits Basket (2001) (seriál)
Zabavne a opravdu "kawai" dokud vam ale blbost hlavni hrdinky nezacne byt protivna... :))
Jackie Brown (1997)
Davam tak 3,5. Z Tarantinek je tento film urcite nejslabsi. Kill Bill, Pulp fiction a Gauneri bych mohla videt jeste nekolikrat, ale tento kousek mi stacil zkouknout tak jednou...
Městský lovec (1993)
Tak ujete a blbe, az je to necekane vtipne! Yata!
Constantine (2005)
Po druhém podívání musím dát jen tři...no možná tak tři a půl. Postavy a herci skvělí, ale přijde mi, že film asi tak po hodine ztrácí na zábavnosti a trochu nudí...
Vybíjená (2004)
Opravdová ptákovina, u které jsem se ale zasmála mnohem více než u nějakých rádoby zabavných a inteligentích komedií. THANK YOU CHUCK NORRIS!
Jackass - naprostí šílenci (2000) (seriál)
Nekdy velmi zabavne, nekdy strelene, nekdy velmi , ale opravdu velmi nechutne. Skoro v kazdem dile me neco rozesmeje, obcas zase musim prepnout, ze se na to neda divat:) viz. omeleta nebo soutez v pojidani vajec. Jedna z nejzabavnejsich akci je urcite "unos" Brada Pitta.
Walker, Texas Ranger (1993) (seriál)
Jeden ze seriálů u kterého se opravdu zasměju! Chuck Noris je můj idol! Miluji ten jeho (vlastně jediný ) drsný výraz!!! A dokonce i nazpíval úvodní znělku! No není dokonalý?! A všem zase nakope zadek!!!!