Recenze (271)
Žraločí tornádo 3 (2015) (TV film)
Úžasný! Musím říct, že jsem se ani nebavila, jen byla překvapená. Žraloci prší z nebe! Snad bych dala i o hvězdičku víc, kdybych si byla jistá, že tvůrci to nemysleli vážně. Nejlepší filmový konec, v břiše žraloka doplachtím z vesmíru na zem a cestou porodim. Píšu si na svůj seznam 100 věcí před mojí smrtí.
Spící agent (2015)
Zábavná blbinka na relax. Jessimu a Kristen to spolu jde moc hezky.
And While We Were Here (2012)
Velmi příjemné, uvěřitelné. Jane nemá pocit sounáležitosti s manželem, chce od něj, aby byl někdo jiný, ale on jím není a nikdy nebyl a tak jí nemůže dát to, co ona chce. A on chce být otcem a děti jsou zase to, co ona nikdy nemůže dát jemu. Člověk jen potřebuje nějaký impuls, aby si to uvědomil. Už dlouho jsem neviděla takový hezký romantický snímek, a mám ráda příběhy, kde je mezi hlavními protagonisty větší věkový rozdíl. Navíc, hlavní postavu bohužel dokážu dokonale pochopit. Hudba i krásné prostředí tomuhle snímku také nahrává. Babky komentář, nakolik mohl být zajímavý (nebyl), byl akorát otravný a absolutně se nehodil.
Muž na míru (2013)
Hloupé, úzkoprsé, nesympatické a značně okleštěné postavy. Přitom námět by nebyl špatný a jistě by z toho mohlo vzejít dost vtipných a neotřelých situací. Takhle je to pouze dost špatný film, který má náhodou dobré obsazení vedlejších rolí. Škoda.
Frank (2014)
Jedna hvězda za píseň o nitce v koberci. Jinak strašný. Divný filmy dobrý, divný postavy dobrý. Tohle ale není dobrý ani trochu.
Looper: Nájemný zabiják (2012)
Nepochopila jsem to. A pak, vůbec nechápu, proč změnili Josepha G-L na úplně jinýho chlapa. Když se jim nelíbil, měli si najít jinýho herce. Protože, kámo, ani takhle se Bruceovi vůbec nepodobá. Hloupá smyčka!
Ant-Man (2015)
Dávám tři a je to s hodně odřenýma ušima. U marvelovky se mi nestalo, že bych se nudila. Zatím viděno jednou a jsem velmi nenadšená.
The Single Moms Club (2014)
Už vím proč jde USA do kopru. Jestli takhle každá americká buchta vychovává svýho spratka, tak se nedivim. Seřezat a hotovo!
Jamieho revoluce ve stravování (2010) (pořad)
Jamie Oliver je strašně otravný!
SpongeBob v kalhotách (1999) (seriál)
Tohle je strašně srandovní seriál. Procházela jsem kolem něj kolik let, ale teď na něj čučim stále. Spongebob je mluvící houbička, která žije v ananasovým domečku na dně moře. Už jenom ten nápad je dost legrační. Oblíbené postavy: Spongebob a Sépiák a Gary a Patrick.