Recenze (293)
Útěk z MS-1 (2012)
Útěk z kina se nekonal. Po začátečním rozčarování (rozmazaná honička na začátku) se to vcelku dobře rozjelo, a já už si to jen užívala. Všechno to stálo na Guyovi a jeho hláškách, tenhle chlapík je fakt sexy.
Whitechapel (2009) (seriál)
Britská BBC se zase vyšvihla, detektivka podle mého gusta. 1. série - Jack Rozparovač - 100%, 2. série - Bratři Krayové - 80%, 3. série - 90%. 4. série - 90%.
Milí lidé (2010)
SEVERSKÁ FILMOVÁ ZIMA v Kině Atlas. Dost zvláštní, chvílemi připomínající spíše porno než drama. Sledovat film skoro s plným sálem lidí dost nepříjemné alespoň pro mě.
Vychladlá stopa (2006)
SEVERSKÁ FILMOVÁ ZIMA v Kině Atlas. Typická islandská detektivka, napětí, špetka humoru a romantiky, netypické rozuzlení v neposlední řadě hory sněhu.
Tak jako v nebi (2004)
SEVERSKÁ FILMOVÁ ZIMA v Kině Atlas. Pěkné, legrační, místy dojemné, a nádherná hudba.
Limbo (2010)
SEVERSKÁ FILMOVÁ ZIMA v Kině Atlas. Pomalé, skryté bublající vztahy, které nakonec stejně vyplynou na povrch. Čekala jsem víc, měla jsem sama co dělat abych nebyla v Limbu.
Učitelka (2007)
SEVERSKÁ FILMOVÁ ZIMA v Kině Atlas. Netypická pohádka pro děti, no pro děti, spíše pro dospělé. Netypické, zábavné, dobré.
Král z ostrova Bastøy (2010)
SEVERSKÁ FILMOVÁ ZIMA v Kině Atlas. Hutná zasněžená atmosféra odlehlého ostrova, na kterém je nastavena přísná disciplína. Zákonitě musí dojít ke zlomu.
Pravda o mužích (2010)
SEVERSKÁ FILMOVÁ ZIMA v Kině Atlas. Z mého hlediska jeden z nejlepších filmů festivalu. Lidská, místy pravdivá komedie u které se člověk ze srdce zasměje.
Naše vlastní Oslo (2011)
SEVERSKÁ FILMOVÁ ZIMA v Kině Atlas. Pozvolna plynoucí, milý, místy ozbrojující příběh u kterého nevíte, jestli se máte dříve smát nebo brečet. Já jsem dělala oboje najednou.