Recenze (609)
Tenká červená linie (1998)
jednim slovem epicky
Terapie láskou (2012)
prekrasne natoceny fim 90% manchester 28/11/12
The Garment Jungle (1957)
Paradni noir z americkeho prumyslu, kde se jedna o vypalci. Zaplat nebo neurucime ze se ti nic neprihodi, otevri si hubu postihne te stejna vec. Excelentni L.J. Cobb, K Mathews a R Boone
Cena za něžnost (1983)
Debra Winger v nejlepsi forme a k tomu tu mame NIcholsona Jako astronauta frajera. 90% prekrasne dilo
Piráti! (2012)
prijemna podivana s nejlepsi posadkou bukanyru, kterou jsme mohli spatrit. manchester 29/03/12
Hugo a jeho velký objev (2011)
Krasna a prijemna pocta filmu. Neco mezi 4 a 5*
Man Hunt (1941)
Zacatek v v treti risi je absolutne nejlepsi, po presunu do uk tempo lehce zvolni. Skvela propagando pro nabor vojaku. + jako bonus na konci zabiti zaporaka v MacGyverovskem stylu.
Ameriko, Ameriko (1963)
pekne, naturalisticke, ale prepalena stopaz
127 hodin (2010)
Pro mě rozhodně povedená one man show. Vše ladí tak jak má, kamer a hudba to jen zvýrazňují.
Útěk ze Sibiře (2010)
Je to přesně mezi 4-5 hvězdami. Já dávám 5. Až se půjdete podívat na tento film nezapomeňte si koupit do sálu flašku nějaké vody, protoze vám rozhodně vyschne v krku. Jinak skvělá podívaná, dobří herci,prostředí a krásně reálně natočeno. 29.12 manchester